בקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?
-
@שמעיה לעת"ל פשוט כנס להגדרות ובעת ההפעלה תגדיר לו לחזור למקום שבו אחזת.
לגבי הפעם הזו, נסה ctrl+shift+t' אמור לעזור.@arye-zalaznik כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
@שמעיה לעת"ל פשוט כנס להגדרות ובעת ההפעלה תגדיר לו לחזור למקום שבו אחזת.
לגבי הפעם הזו, נסה ctrl+shift+t' אמור לעזור.כמו שכתבתי לעיל ל @נעזר1000 , ה"ה גם לך ... עם הבדל קטן ... כי אתה ה:
הנסיך !![מצטער, אין 2 מלכים משמשים בכתר א', ו @נעזר1000 , קדם לך ... אבל תאמין לי ... הרבה היו רוצים להיות נסיכים ...]
ובהזדמנות זו ... יישכ' אדיר לכל העוזרים/משתתפים/מציעים/ וכו' וכו' לכל אורך השרשור כאן
-
@arye-zalaznik כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
@שמעיה לעת"ל פשוט כנס להגדרות ובעת ההפעלה תגדיר לו לחזור למקום שבו אחזת.
לגבי הפעם הזו, נסה ctrl+shift+t' אמור לעזור.כמו שכתבתי לעיל ל @נעזר1000 , ה"ה גם לך ... עם הבדל קטן ... כי אתה ה:
הנסיך !![מצטער, אין 2 מלכים משמשים בכתר א', ו @נעזר1000 , קדם לך ... אבל תאמין לי ... הרבה היו רוצים להיות נסיכים ...]
ובהזדמנות זו ... יישכ' אדיר לכל העוזרים/משתתפים/מציעים/ וכו' וכו' לכל אורך השרשור כאן
-
ש שמעיה סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שמעיה סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יחצ כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
@שמעיה
לא לשכוח לסמן שפוסט זה נפתר ואת התשובה הנכונהלסמן שנפתר - הבנתי.
אבל איך אני מסמן את התשובה הנכונה? -
@שמעיה כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
אבל איך אני מסמן את התשובה הנכונה?
אתה הולך לפוסט שאותו אתה מחשיב לתשובה נכונה, לוחץ על ה 3 נק' בצד שמאל של הפוסט, ובוחר באפשרות המתאימה.
@נעזר1000 כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
@שמעיה כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
אבל איך אני מסמן את התשובה הנכונה?
אתה הולך לפוסט שאותו אתה מחשיב לתשובה נכונה, לוחץ על ה 3 נק' בצד שמאל של הפוסט, ובוחר באפשרות המתאימה.
ואם 2 ענו - יש אופציה לסמן את שתיהם?
-
ש שמעיה סימן נושא זה כנפתר ב
-
ש שמעיה סימן נושא זה כנפתר ב
-
@שמעיה כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
אבל איך אני מסמן את התשובה הנכונה?
אתה הולך לפוסט שאותו אתה מחשיב לתשובה נכונה, לוחץ על ה 3 נק' בצד שמאל של הפוסט, ובוחר באפשרות המתאימה.
@נעזר1000 כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
@שמעיה כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
אבל איך אני מסמן את התשובה הנכונה?
אתה הולך לפוסט שאותו אתה מחשיב לתשובה נכונה, לוחץ על ה 3 נק' בצד שמאל של הפוסט, ובוחר באפשרות המתאימה.
סימנתי כעת 2 פוסטים [המלך והנסיך ...
] -
@שמעיה כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
אבל איך אני מסמן את התשובה הנכונה?
אתה הולך לפוסט שאותו אתה מחשיב לתשובה נכונה, לוחץ על ה 3 נק' בצד שמאל של הפוסט, ובוחר באפשרות המתאימה.
@נעזר1000 כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
@שמעיה כתב בבקשת מידע | איך משמרים חלונות פתוחים?:
אבל איך אני מסמן את התשובה הנכונה?
אתה הולך לפוסט שאותו אתה מחשיב לתשובה נכונה, לוחץ על ה 3 נק' בצד שמאל של הפוסט, ובוחר באפשרות המתאימה.
במה מתבטא הסימון לתשובה הנכונה?
איפה רואים את זה?
אצל מי זהמסומן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אמיתי !! כל הכבוד 