תוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ
-
@cool כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
@המפותח אז מי נשאר.
הוט מובייל זה אנטנות פרטנר.
אז מי שנשאר זה רק סלקום וגולן.סלקום אחלה קליטה אבל המחיר בשמיים
-
@יהונתן-כץץ כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
לרגל המצב הוט מובייל יצאו במבצע לסים הכשר...
חבילה כשרה של 5,000 דק' בארץ ו 700 דק' לחו''ל
ב 25 ש''ח לחודש למשך שנתיים!!!
בנוסף חודש ראשון ללא עלות!!!יש הנחה ל2 קווים ומעלה?
-
מקווה שעומד בכללים...
צריך סים כשר שיכנס לאייפון
בעדיפות לאותו מספר על 2 סימים
(סלקום?)
כדי שאוכל להכניס את הסים השני למכשיר פשוט תומך
אפשרי ?
תודה -
יש מסלול חדש של הוט מובייל ב20 שח לחודש ?
כך ראיתי בפרסומות במקומון אצלנו וכן כאן
למה לא כל החנויות מציעות את זה? -
מישהו יודע כמה זמן כבר לא קיים התוכנית של פרטנר כשר 9000 דק'?
-
מישהו יודע כמה זמן כבר לא קיים התוכנית של פרטנר כשר 9000 דק'?
@Technologist מה30/10 לפני חודשיים
-
@cool כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
מעדכן שכרגע חזר המבצע של הקו שלישי ומעלה ב10 ש"ח
בהוט מובייל כשר (5000 דק')המבצע הוארך בשבוע
@cool כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
@cool כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
מעדכן שכרגע חזר המבצע של הקו שלישי ומעלה ב10 ש"ח
בהוט מובייל כשר (5000 דק')המבצע הוארך בשבוע
האם משלמים שם על סים?
-
@cool כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
@cool כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
מעדכן שכרגע חזר המבצע של הקו שלישי ומעלה ב10 ש"ח
בהוט מובייל כשר (5000 דק')המבצע הוארך בשבוע
האם משלמים שם על סים?
@דוכי
36 בחודש הראשון ובשני זיכוי 26 -
@דוכי
36 בחודש הראשון ובשני זיכוי 26@Technologist כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
@דוכי
36 בחודש הראשון ובשני זיכוי 26מה שאומר שלא משלמים בסופו של דבר על הסים.
-
@Technologist כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
@דוכי
36 בחודש הראשון ובשני זיכוי 26מה שאומר שלא משלמים בסופו של דבר על הסים.
@דוכי משלמים 10
-
@דוכי משלמים 10
@Technologist כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
@דוכי משלמים 10
הבנתי.
חשבתי שה-10 ש"ח של החודש השני זה דמי השימוש... -
@דוכי משלמים 10
@Technologist טעיתי, זה רק בכשר, בלא כשר יש הבדל בין התוכניות, זה נע בין 0-20 ₪
עריכה:
@דוכי כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
הבנתי.
חשבתי שה-10 ש"ח של החודש השני זה דמי השימוש...זה נכון, המבצע כרגע זה על התוכנית עצמה שהיא עולה 10 בלבד לחודש מהקו השלישי
-
@Technologist טעיתי, זה רק בכשר, בלא כשר יש הבדל בין התוכניות, זה נע בין 0-20 ₪
עריכה:
@דוכי כתב בתוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ:
הבנתי.
חשבתי שה-10 ש"ח של החודש השני זה דמי השימוש...זה נכון, המבצע כרגע זה על התוכנית עצמה שהיא עולה 10 בלבד לחודש מהקו השלישי
@Technologist
כדאי לבדוק לפני שעוברים ל"הוטמובייל".
אני ניידתי מגולן אליהם, ואין לי קליטה בבית בכלל.
כל הזמן זה נותן הודעה "רשת עמוסה".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות