וויז של הדרן
-
רציתי לדעת האם יש לי בעיות בוויז ישן זה בגלל המכשיר או שזה קשור להדרן בקיצור האם שווה לי לקנות מכשיר חדש שלהם או שזה לא יעזור
-
@זוכמיר לדעתי זה מכשיר ישן בעבר היה לי וייז של הדרן עם בעיות דומות .המכישרים של הדרן שנמכרים לוויז בלבד הם ממש לא טובים. לא האיתי ממליץ לקונת עוד מכשיר של רק לוויז שלהם
@שמואל-ביר אמר בוויז של הדרן:
@זוכמיר לדעתי זה מכשיר ישן בעבר היה לי וייז של הדרן עם בעיות דומות .המכישרים של הדרן שנמכרים לוויז בלבד הם ממש לא טובים. לא האיתי ממליץ לקונת עוד מכשיר של רק לוויז שלהם
לי יש מכשיר של הדרן שיואמי רק לוויז כמעט שנה וזה ממש מעולה .
-
@אהרן-שובקס
לי היה מכשיר של סמסונג . אף פעם לא עבד טוב , עד היום אני בטוח שהמכשיר הזה היה בשימוש רב לפני שהוא הוכשר לוייז בהדרן.. -
@אהרן-שובקס
לי היה מכשיר של סמסונג . אף פעם לא עבד טוב , עד היום אני בטוח שהמכשיר הזה היה בשימוש רב לפני שהוא הוכשר לוייז בהדרן..@שמואל-ביר
אז כנראה שדפקו אותך עם משהו אני קיבלתי מכשיר חדש וזה ממש בסדר ממליץ לך בחום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות