עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
ראיתי אותו כבר קודם
השאלה שלי אם הוא מגבה גם את אפליקציות המערכת, או רק את הגירסא
אפליקציות מערכת זה חלק מהגרסה..
דבר נוסף שרציתי לדעת זה, איך אחר כך, במידה והייתה שגיאה בצריבה, איך משחזרים את הגיבוי
ע"י צריבה של הסופר..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
ע"י צריבה של הסופר.
אתה מתכוון לצרוב את ה scatter שתואם למכשיר, שבתוך כל הקבצים שם יהיה גם את הקובץ שגיביתי, ואז הוא יחזוא לגירסא הקודמת?
-
@אחיה-כהן כן,זה משנה את הגרסה..
אבל אם הנתונים שלך מוצפנים אז תצטרך לאפס דרך ריקוברי..@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אבל אם הנתונים שלך מוצפנים אז תצטרך לאפס דרך ריקוברי..
מה הכוונה?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
שאבת את הסופר?
אגב, סתם שאלה, למה לא לגבות הכל?
@אחיה-כהן אתה יכול אבל זה לא כזה נצרך כי רוב הזמן אתה עושה שינויים בסייסתם שזה בסופר אז אין צורך במחיצה אחרת..
אבל אם אתה רוצה תעשה.. -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
ע"י צריבה של הסופר.
אתה מתכוון לצרוב את ה scatter שתואם למכשיר, שבתוך כל הקבצים שם יהיה גם את הקובץ שגיביתי, ואז הוא יחזוא לגירסא הקודמת?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אבל אם הנתונים שלך מוצפנים אז תצטרך לאפס דרך ריקוברי..
מה הכוונה?
@אחיה-כהן תלך להגדרות, אבטחה, הגדרות נוספות תראה אם הנתונים מוצפנים..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
ע"י צריבה של הסופר.
אתה מתכוון לצרוב את ה scatter שתואם למכשיר, שבתוך כל הקבצים שם יהיה גם את הקובץ שגיביתי, ואז הוא יחזוא לגירסא הקודמת?
@אחיה-כהן כן, אתה תצטרך לקחת את הסופר וגם סקאטר תואם למכשיר לשים באותה תיקייה ולטעון בתוכנה את הסקאטר ולסמן ווי את הסופר..
-
@אחיה-כהן כן, אתה תצטרך לקחת את הסופר וגם סקאטר תואם למכשיר לשים באותה תיקייה ולטעון בתוכנה את הסקאטר ולסמן ווי את הסופר..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כן, אתה תצטרך לקחת את הסופר וגם סקאטר תואם למכשיר לשים באותה תיקייה ולטעון בתוכנה את הסקאטר ולסמן ווי את הסופר..
רק את שניהם?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כן, אתה תצטרך לקחת את הסופר וגם סקאטר תואם למכשיר לשים באותה תיקייה ולטעון בתוכנה את הסקאטר ולסמן ווי את הסופר..
רק את שניהם?
@אחיה-כהן נכון
-
@אחיה-כהן נכון
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן שאבת את הסופר?
המכשיר עוד לא חזר מתיקון..
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן שאבת את הסופר?
המכשיר עוד לא חזר מתיקון..
אבל אמרת שהוא כבר סידר לך?!
-
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן שאבת את הסופר?
המכשיר עוד לא חזר מתיקון..
אבל אמרת שהוא כבר סידר לך?!
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן שאבת את הסופר?
המכשיר עוד לא חזר מתיקון..
אבל אמרת שהוא כבר סידר לך?!
אני ביינתם לומד את הרעיון של הדברים עד שהוא יחזור
-
@אחיה-כהן וגם השני
את הסקאטר והסופר.. -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן שאבת את הסופר?
המכשיר עוד לא חזר מתיקון..
אבל אמרת שהוא כבר סידר לך?!
אני ביינתם לומד את הרעיון של הדברים עד שהוא יחזור
@אחיה-כהן הוא סידר את הטלפון או לא?
-
@אחיה-כהן וגם השני
את הסקאטר והסופר..@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן וגם השני
השני לא המקורי שיש שם, אלא הקובץ החדש שגיביתי, לא?
או שהוא משתנה באותה התקייה?
-
@אחיה-כהן הוא סידר את הטלפון או לא?
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן הוא סידר את הטלפון או לא?
מחר בערב אמור לסדר
ואני רוצה לדעת אם יהיה בא לי לראות את הגירסא שנתת פה, אם אוכל לחזור בקלות לגרסא של החנות
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן וגם השני
השני לא המקורי שיש שם, אלא הקובץ החדש שגיביתי, לא?
או שהוא משתנה באותה התקייה?
@אחיה-כהן לא הבנתי..
אם אתה שואב את הסופר שלך וחס ושלום נהרס הטלפון אתה צריך שני דברים את הסופר שלך וסקאטר שיהיו באותה תיקייה ולצרוב
ואם אתה רוצה לצרוב את הגרסה השנייה אתה צריך סקאטר ואת הסופר החדש -
@אחיה-כהן לא הבנתי..
אם אתה שואב את הסופר שלך וחס ושלום נהרס הטלפון אתה צריך שני דברים את הסופר שלך וסקאטר שיהיו באותה תיקייה ולצרוב
ואם אתה רוצה לצרוב את הגרסה השנייה אתה צריך סקאטר ואת הסופר החדש@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא הבנתי..
אם אתה שואב את הסופר שלך וחס ושלום נהרס הטלפון אתה צריך שני דברים את הסופר שלך וסקאטר שיהיו באותה תיקייה ולצרוב
ואם אתה רוצה לצרוב את הגרסה השנייה אתה צריך סקאטר ואת הסופר החדשתראה, זאת בעצם התקייה עם הגירסה שהעלת, עכשיו, לפני שאני צורב אותה, אני עושה גיבוי, נכון?
את הגיבוי אני עושה בצורה, שאני מכניס את הקאסטר שיש בתקיה עם הגרסא שנתת, ושם אני נכנס לרול באק, ולוחץ רק על הסופר מבין כל הקבצים, שומר את הקובץ החדש שנוצר, ובמידה והצריבה נותנת שגיאה, אני מעביר מהתקיה של הגירסה שנתת את הסקאטר, לתוך התקייה עם הקובץ סופר החדש שנוצר כשגיביתי, וצורב, והמכשיר חוזר לקדמותו.
תגיד לי אם צדקתי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
