דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. בעיה | אין מספרים להקצאה

בעיה | אין מספרים להקצאה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות IVR - ימות המשיח
26 פוסטים 3 כותבים 533 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יחצ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    אולי אתה תוכל לעזור
    @כבוד-הרב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A aiib

      מנסה לפתוח מערכת IVR חדשה ומקבל הודעה שאין מספרים להקצאה.
      יש מה לעשות?
      תוך כמה זמן בדרך כלל יש מספרים חדשים?

      תודה רבה!

      כ מנותק
      כ מנותק
      כבוד הרב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כבוד הרב
      #6

      @aiib אולי תנסה לפתוח דרך כאן
      או דרך כאן
      אם דרך שניהם אתה לא מצליח תנסה דרך השירות לקוחות בטלפון: 077-313-7777

      י A 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • כ כבוד הרב

        @aiib אולי תנסה לפתוח דרך כאן
        או דרך כאן
        אם דרך שניהם אתה לא מצליח תנסה דרך השירות לקוחות בטלפון: 077-313-7777

        י מנותק
        י מנותק
        יחצ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יחצ
        #7

        @כבוד-הרב בראשון הוא עושה אוי לא...
        שזה אומר שאולי צריך להתחבר קודם

        כ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • י יחצ

          @כבוד-הרב בראשון הוא עושה אוי לא...
          שזה אומר שאולי צריך להתחבר קודם

          כ מנותק
          כ מנותק
          כבוד הרב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @יחצ בשביל מה נתתי כמה קישורים
          כנראה בראשון זה סגור כי נגמרו להם המספרים או שלא

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • כ כבוד הרב

            @aiib אולי תנסה לפתוח דרך כאן
            או דרך כאן
            אם דרך שניהם אתה לא מצליח תנסה דרך השירות לקוחות בטלפון: 077-313-7777

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

            או דרך כאן

            יש שם מספרים שיהיו פתוחים בקומה הכשרה?
            זה ייתן לי גם זיהוי חסום?

            תודה רבה

            כ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

              או דרך כאן

              יש שם מספרים שיהיו פתוחים בקומה הכשרה?
              זה ייתן לי גם זיהוי חסום?

              תודה רבה

              כ מנותק
              כ מנותק
              כבוד הרב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @aiib לא בדקתי אני לא יודע
              יש לי תחושה שהתשובה לשתיהם היא כן
              אבל נשאיר את זה בגדר תחושה ולא אמרה

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • י יחצ

                @כבוד-הרב בראשון הוא עושה אוי לא...
                שזה אומר שאולי צריך להתחבר קודם

                כ מנותק
                כ מנותק
                כבוד הרב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @יחצ @aiib כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                @כבוד-הרב בראשון הוא עושה אוי לא...
                שזה אומר שאולי צריך להתחבר קודם

                תיקנתי את הקישור הראשון
                https://www.call2all.co.il/SignUp/init?configCode=ivr2_10_23&site=ymta

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • כ כבוד הרב

                  @aiib לא בדקתי אני לא יודע
                  יש לי תחושה שהתשובה לשתיהם היא כן
                  אבל נשאיר את זה בגדר תחושה ולא אמרה

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יחצ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @כבוד-הרב

                  @aiib כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                  זה ייתן לי גם זיהוי חסום?

                  שזה אומר...

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יחצ

                    @כבוד-הרב

                    @aiib כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                    זה ייתן לי גם זיהוי חסום?

                    שזה אומר...

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @יחצ כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                    @כבוד-הרב

                    @aiib כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                    זה ייתן לי גם זיהוי חסום?

                    שזה אומר...

                    בחלק מהמערכות של ימות גם אם מישהו מתקשר ממספר חסוי מופיע המספר שלו

                    כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • A aiib

                      @יחצ כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                      @כבוד-הרב

                      @aiib כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                      זה ייתן לי גם זיהוי חסום?

                      שזה אומר...

                      בחלק מהמערכות של ימות גם אם מישהו מתקשר ממספר חסוי מופיע המספר שלו

                      כ מנותק
                      כ מנותק
                      כבוד הרב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @aiib כל המערכות בשרת YMTA
                      ככה זה היה פעם יש סיכוי שלאחרונה השתנה משהו
                      כי הם שינו משהו לאחרונה בשרתים או בחברות של המספרים
                      ושוב זה לא מידיע

                      י A 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • כ כבוד הרב

                        @aiib כל המערכות בשרת YMTA
                        ככה זה היה פעם יש סיכוי שלאחרונה השתנה משהו
                        כי הם שינו משהו לאחרונה בשרתים או בחברות של המספרים
                        ושוב זה לא מידיע

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יחצ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יחצ
                        #15

                        @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                        ושוב זה לא מידיע

                        לגמרי או מידיע לא ברורה

                        @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                        כי הם שינו משהו לאחרונה בשרתים או בחברות של המספרים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • כ כבוד הרב

                          @aiib כל המערכות בשרת YMTA
                          ככה זה היה פעם יש סיכוי שלאחרונה השתנה משהו
                          כי הם שינו משהו לאחרונה בשרתים או בחברות של המספרים
                          ושוב זה לא מידיע

                          A מנותק
                          A מנותק
                          aiib
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי aiib
                          #16

                          @כבוד-הרב קיבלתי מספר חסום לכשרים
                          וגם לא מזהה חסומים...

                          כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A aiib

                            @כבוד-הרב קיבלתי מספר חסום לכשרים
                            וגם לא מזהה חסומים...

                            כ מנותק
                            כ מנותק
                            כבוד הרב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @aiib ניסית את שניהם?

                            A 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • כ כבוד הרב

                              @aiib ניסית את שניהם?

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aiib
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @כבוד-הרב לא, את הקישור האחרון שתיקנת

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                יחצ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                בסייעתא דשמיא גם הקישור הראשון ניפתח

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יחצ

                                  בסייעתא דשמיא גם הקישור הראשון ניפתח

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aiib
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  @יחצ כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                                  בסייעתא דשמיא גם הקישור הראשון ניפתח

                                  כי @כבוד-הרב באדיבותו עדכן אותו

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • A aiib

                                    @יחצ כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                                    בסייעתא דשמיא גם הקישור הראשון ניפתח

                                    כי @כבוד-הרב באדיבותו עדכן אותו

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יחצ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יחצ
                                    #21

                                    @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                                    תיקנתי את הקישור הראשון

                                    צודק

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כ כבוד הרב

                                      @aiib ניסית את שניהם?

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      aiib
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                                      @aiib ניסית את שניהם?

                                      בשני אין מספרים זמינים

                                      כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A aiib

                                        @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                                        @aiib ניסית את שניהם?

                                        בשני אין מספרים זמינים

                                        כ מנותק
                                        כ מנותק
                                        כבוד הרב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        @aiib תנסה את האפשרות השלישית לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 077-313-7777

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כ כבוד הרב

                                          @aiib תנסה את האפשרות השלישית לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 077-313-7777

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          aiib
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          @כבוד-הרב כתב בבעיה | אין מספרים להקצאה:

                                          @aiib תנסה את האפשרות השלישית לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 077-313-7777

                                          יש לי מערכת קיימת ממישהו אחר השאלות הן:
                                          האם יש דרך להעביר את הקו לבעלותי לגמרי?
                                          האם יש דרך לפתוח אותו בקומה הכשרה? [בוועדת הרבנים בתקליט אומרים שלא פותחים קווים משפחתיים אלא רק בחברות הכשרות...]

                                          כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר