עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
לצרוב, נכון?
רגע
נסה קודם עם המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool לשאוב את מחיצת nvram זה הכתובת בלטוס ו imei שלךהוצאת את הבטריה בסוף?
-
@אחיה-כהן אולי עדיף להוציא את הבטריה..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אולי עדיף להוציא את הבטריה..
פתחתי את הטלפון פעם ראשונה
ניסיתי להוציא את הבטריה ופחדתי לעשות נזק..
-
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
לצרוב, נכון?
רגע
נסה קודם עם המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool לשאוב את מחיצת nvram זה הכתובת בלטוס ו imei שלךהוצאת את הבטריה בסוף?
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
לצרוב, נכון?
רגע
?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אולי עדיף להוציא את הבטריה..
פתחתי את הטלפון פעם ראשונה
ניסיתי להוציא את הבטריה ופחדתי לעשות נזק..
@אחיה-כהן מתי פתחת?
-
@אחיה-כהן מתי פתחת?
-
@אחיה-כהן נראה מה @אני-אני-אני אומר..
-
@אחיה-כהן נראה מה @אני-אני-אני אומר..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן נראה מה @אני-אני-אני אומר..
מה הוא אומר?
-
@אחיה-כהן בשביל הבטריה אתה צריך לפתוח שם שני ברגים.. אז לא נראה לי שזה הבטריה..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן נראה מה @אני-אני-אני אומר..
מה הוא אומר?
@אחיה-כהן בו נראה...
-
@אחיה-כהן בשביל הבטריה אתה צריך לפתוח שם שני ברגים.. אז לא נראה לי שזה הבטריה..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן בשביל הבטריה אתה צריך לפתוח שם שני ברגים.. אז לא נראה לי שזה הבטריה..
נכון
אבל ראיתי סרטון שצריך להוציא שני חוטים אז הוצאתי אחד
-
-
@אחיה-כהן
תסתכל מעליך -
-
לא גיבית את מחיצת הסופר שלך?
אתה בבעיה קצת
בכל מקרה עדיף שתגבה את המחיצה הזו עכשיו שכתבתי במקום להסתבך אח"כ עם שינוי imei ע"י תוכנה וכל איפוס תצטרך מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות