בירור | הפחתת זמן הדלקת הטלפון..
-
היי, יש לי f22 pro אנדרואיד 13 גרסה מקוסתמת ושמו שם לוגו של אנדרואיד, אחרי הלוגו הרגיל הירוק לבן.. איך אני יכול למחוק אותו? כי לוקח דקה שלמה עד שנדלק הטלפון..
זה הלוגו שאני רוצה למחוק
תודה רבה מראש
@מישהו12 @אני-אני-אני @Harwona @אזולאי @אלוף-העולם-1 @FSHLOMO -
@מישהו12 תודה על התשובה המהירה, מה זה אומר לעשות?
למחוק את הלוגו של אנדרואיד? -
@מישהו12 כתב בבירור | הפחתת זמן הדלקת הטלפון..:
אם הבנתי נכון, להוסיף את זה לbuild.prop
debug.sf.nobootanimation=1
מקור
לא לוקח אחריותניסיתי לעשות כמה קודים ותמיד הוא נותן לי שגיאה בשמירה,
מה זה אומר?

תודה!
-
@מישהו12 כתב בבירור | הפחתת זמן הדלקת הטלפון..:
אם הבנתי נכון, להוסיף את זה לbuild.prop
debug.sf.nobootanimation=1
מקור
לא לוקח אחריותניסיתי לעשות כמה קודים ותמיד הוא נותן לי שגיאה בשמירה,
מה זה אומר?

תודה!
-
@יוסף-אלחנן שגיאה באפליקציה.
לא יודע.
בכל מקרה לא קשור לכאן@מישהו12 זה אמור למחוק את הלוגו נכון?
-
@מישהו12 זה אמור למחוק את הלוגו נכון?
-
@שניאור-שמח כן אם אני זוכר נכון
@מישהו12 בסדר אני עכשיו ינסה..
תודה -
@שניאור-שמח כן אם אני זוכר נכון
@מישהו12 צריך שיהיה רווח בין השורה שאני רושם לשורה מעל?

זה good? -
@מישהו12 צריך שיהיה רווח בין השורה שאני רושם לשורה מעל?

זה good? -
@שניאור-שמח שיהיה מעלה השןרה שכתוב בה #end of file
@מישהו12

? -
@שניאור-שמח נראה שכן.
@מישהו12 עבד!!!
אומנם היה לשתי שניות מסך שחור אבל יותר טוב!
תודה רבה לך!
מה אתה אומר ראיתי בקישור ששלחת לי שורה שמוחקת את הנקודה חמה מההגדרות ומהסטטוס בר לנסות? -
@מישהו12 עבד!!!
אומנם היה לשתי שניות מסך שחור אבל יותר טוב!
תודה רבה לך!
מה אתה אומר ראיתי בקישור ששלחת לי שורה שמוחקת את הנקודה חמה מההגדרות ומהסטטוס בר לנסות? -
@שניאור-שמח מה שאתה רוצה
@מישהו12 אבל אתה יותר מבין ממני

-
@שניאור-שמח מה שאתה רוצה
@מישהו12

טוב אני מנסה.. -
@שניאור-שמח מה שאתה רוצה
@מישהו12 אחיייי!!
זה עבדדד!!!
ממש תודה רבה רבה!
אתה יודע אם יש שורה בשביל הוואי פי? -
@מישהו12 אחיייי!!
זה עבדדד!!!
ממש תודה רבה רבה!
אתה יודע אם יש שורה בשביל הוואי פי? -
@שניאור-שמח אין
@מישהו12 אתה יודע דרך אחרת להסיר?
-
ש שניאור שמח סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שניאור שמח סימן נושא זה כנפתר ב
-
ש שניאור שמח סימן נושא זה כנפתר ב
-
אם יש מישהו שיודע עוד דרך להפחית את זמן ההדלקה אני ישמח שירשום..
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות