בירור | שינוי גירסא ל f22
-
@שניאור-שמח ואיך משנים את הגירסה?
@אחיה-כהן יש לך את התוכנה sp?
סקאטר?
דרייברים? -
@אחיה-כהן אם תעשה נכון, לא.
-
@אחיה-כהן יש לך את התוכנה sp?
סקאטר?
דרייברים?@שניאור-שמח לא יודע מה זה
-
@אחיה-כהן יש לך את התוכנה sp?
סקאטר?
דרייברים? -
-
-
@אחיה-כהן את התוכנות ואת הקבצים שצריך..
-
@אחיה-כהן https://mitmachim.top/post/701886 תוריד מהפוסט שם את התוכנה sp..
https://mitmachim.top/post/659251 פה יד דרייברים..
הבוטלאודר שלך פתוח? -
-
@נרוש https://drive.go*****ogle.com/file/d/1zS5WgXJfXD3qpWWKutq00Xzi9jQYJTbS/view?usp=drivesdk
כל מי שרוצה את הגרסה לf22 pro עם סיבוב מסך אוטומטי יש שם הכל..
תעדכן אם זה פתוח..@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@נרוש https://drive.go*****ogle.com/file/d/1zS5WgXJfXD3qpWWKutq00Xzi9jQYJTbS/view?usp=drivesdk
כל מי שרוצה את הגרסה לf22 pro עם סיבוב מסך אוטומטי יש שם הכל..
תעדכן אם זה פתוח..הגירסה הזאת היא בסדר גמור, נכון?
לא תהרוס לי את המכשיר או שתשבש לי בו משהו?
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@נרוש https://drive.go*****ogle.com/file/d/1zS5WgXJfXD3qpWWKutq00Xzi9jQYJTbS/view?usp=drivesdk
כל מי שרוצה את הגרסה לf22 pro עם סיבוב מסך אוטומטי יש שם הכל..
תעדכן אם זה פתוח..הגירסה הזאת היא בסדר גמור, נכון?
לא תהרוס לי את המכשיר או שתשבש לי בו משהו?
@אחיה-כהן אסור לעשות עדכון תוכנה ואל תעשה דברים ברוט שאתה לא יודע..
-
@אחיה-כהן אסור לעשות עדכון תוכנה ואל תעשה דברים ברוט שאתה לא יודע..
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן אסור לעשות עדכון תוכנה ואל תעשה דברים ברוט שאתה לא יודע..
שאלתי על הגירסא אם היא לא תזיק למכשיר שלי, יש לי כבר חבר שיודע לצרוב את זה
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן אסור לעשות עדכון תוכנה ואל תעשה דברים ברוט שאתה לא יודע..
שאלתי על הגירסא אם היא לא תזיק למכשיר שלי, יש לי כבר חבר שיודע לצרוב את זה
@אחיה-כהן
המלצה חשובה גבה לפני הצריבה את מחיצת הסופר הנוכחית שלך ע"מ שתוכל לבצע חזרה אחורה במקרה שלא תהיה מרוצה עם המדיך הזה
https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool
כעיקרון לא אמור לעשות בעיה למכשיר שלך וגם א"כ תצרוב את המחיצה שגיבית -
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן אסור לעשות עדכון תוכנה ואל תעשה דברים ברוט שאתה לא יודע..
שאלתי על הגירסא אם היא לא תזיק למכשיר שלי, יש לי כבר חבר שיודע לצרוב את זה
@אחיה-כהן ואמרתי שאם לא תעשה עדכון תוכנה אז בטלפון לא יהרס..
-
@אחיה-כהן ואמרתי שאם לא תעשה עדכון תוכנה אז בטלפון לא יהרס..
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן ואמרתי שאם לא תעשה עדכון תוכנה אז בטלפון לא יהרס..
לא הבנתי
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן ואמרתי שאם לא תעשה עדכון תוכנה אז בטלפון לא יהרס..
לא הבנתי
@אחיה-כהן העדכון תוכנה בגלל שזה גרסה ערוכה ולא רשמית אז אם תעשה אותה היא תהרוס לך את הטלפון ותצתרך לצרוב שוב את הסופר..
-
@אחיה-כהן העדכון תוכנה בגלל שזה גרסה ערוכה ולא רשמית אז אם תעשה אותה היא תהרוס לך את הטלפון ותצתרך לצרוב שוב את הסופר..
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן העדכון תוכנה בגלל שזה גרסה ערוכה ולא רשמית אז אם תעשה אותה היא תהרוס לך את הטלפון ותצתרך לצרוב שוב את הסופר..
רגע
מה שיש לי עכשיו זה גם לא רשמי, לא?

-
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן העדכון תוכנה בגלל שזה גרסה ערוכה ולא רשמית אז אם תעשה אותה היא תהרוס לך את הטלפון ותצתרך לצרוב שוב את הסופר..
רגע
מה שיש לי עכשיו זה גם לא רשמי, לא?

-
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן העדכון תוכנה בגלל שזה גרסה ערוכה ולא רשמית אז אם תעשה אותה היא תהרוס לך את הטלפון ותצתרך לצרוב שוב את הסופר..
רגע
מה שיש לי עכשיו זה גם לא רשמי, לא?

@אחיה-כהן נכון, אבל שם זה גרסה של טלפון אחר והתאימו אותה לf22 pro ..
איזה גרסה יש לך? -
@אחיה-כהן בהגדרות יש עדכון תוכנה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות