בירור | מחקתי בטעות שטח בדיסק אונקי איך אני מחזיר
-
בתוכנת NIUMBI רציתי לחלק לשני כוננים את האונקי ובטעות מחקתי את השט איך אני מחזיר את זה?
המחשב קולט אותו אבל לא מופיע בא דיסק איך אני משחזר את זה?


-
בתוכנת NIUMBI רציתי לחלק לשני כוננים את האונקי ובטעות מחקתי את השט איך אני מחזיר את זה?
המחשב קולט אותו אבל לא מופיע בא דיסק איך אני משחזר את זה?


@FSHLOMO אם אני לא טועה לחיצה ימנית על הדיסק 2 (F) בניהול דיסקים, יש אופציה, יצירת מחיצה חדשה. ושם תוכל להחזיר את המקום
-
@FSHLOMO אם אני לא טועה לחיצה ימנית על הדיסק 2 (F) בניהול דיסקים, יש אופציה, יצירת מחיצה חדשה. ושם תוכל להחזיר את המקום
@סקרן-להבין לא במקרה הזה
-
בתוכנת NIUMBI רציתי לחלק לשני כוננים את האונקי ובטעות מחקתי את השט איך אני מחזיר את זה?
המחשב קולט אותו אבל לא מופיע בא דיסק איך אני משחזר את זה?


@FSHLOMO נראה שיש כאן טעות קטנה
אתה מציג בתמונה הראשונה את כונן E ובניהול דיסקים את F
אין סיבה להיות קמצן לחתוך את התמונה של ניהול דיסקים
תציג צילומ מלא זה לא על חשבונך -
@FSHLOMO נראה שיש כאן טעות קטנה
אתה מציג בתמונה הראשונה את כונן E ובניהול דיסקים את F
אין סיבה להיות קמצן לחתוך את התמונה של ניהול דיסקים
תציג צילומ מלא זה לא על חשבונך@משחזר-מידע כתב בבירור | מחקתי בטעות שטח בדיסק אונקי איך אני מחזיר:
@FSHLOMO נראה שיש כאן טעות קטנה
אתה מציג בתמונה הראשונה את כונן E ובניהול דיסקים את F
אין סיבה להיות קמצן לחתוך את התמונה של ניהול דיסקים
תציג צילומ מלא זה לא על חשבונךזה משני מחשבים מקום אחד הוא קרה את זה ככה ומקום שני ככה
-
@משחזר-מידע כתב בבירור | מחקתי בטעות שטח בדיסק אונקי איך אני מחזיר:
@FSHLOMO נראה שיש כאן טעות קטנה
אתה מציג בתמונה הראשונה את כונן E ובניהול דיסקים את F
אין סיבה להיות קמצן לחתוך את התמונה של ניהול דיסקים
תציג צילומ מלא זה לא על חשבונךזה משני מחשבים מקום אחד הוא קרה את זה ככה ומקום שני ככה
@FSHLOMO אם לא מזוהה במלוא גודלו בניהול דיסקים
אין מה לעשות ברמה הביתית
וברמה המקצועית... אין הצר שווה בנזק ה... כשאין חומר שצריך -
@FSHLOMO אם לא מזוהה במלוא גודלו בניהול דיסקים
אין מה לעשות ברמה הביתית
וברמה המקצועית... אין הצר שווה בנזק ה... כשאין חומר שצריך@משחזר-מידע כתב בבירור | מחקתי בטעות שטח בדיסק אונקי איך אני מחזיר:
@FSHLOMO אם לא מזוהה במלוא גודלו בניהול דיסקים
אין מה לעשות ברמה הביתית
וברמה המקצועית... אין הצר שווה בנזק ה... כשאין חומר שצריךלא רק להחזיר אותו לפעולה לא צריך שום דבר ממה שהיה שם
-
@FSHLOMO אם לא מזוהה במלוא גודלו בניהול דיסקים
אין מה לעשות ברמה הביתית
וברמה המקצועית... אין הצר שווה בנזק ה... כשאין חומר שצריך@FSHLOMO כתב בבירור | מחקתי בטעות שטח בדיסק אונקי איך אני מחזיר:
לא רק להחזיר אותו לפעולה לא צריך שום דבר ממה שהיה שם
עניתי:
@FSHLOMO אם לא מזוהה במלוא גודלו בניהול דיסקים
אין מה לעשות ברמה הביתית
וברמה המקצועית... אין הצר שווה בנזק ה... כשאין חומר שצריך -
@משחזר-מידע כתב בבירור | מחקתי בטעות שטח בדיסק אונקי איך אני מחזיר:
@FSHLOMO נראה שיש כאן טעות קטנה
אתה מציג בתמונה הראשונה את כונן E ובניהול דיסקים את F
אין סיבה להיות קמצן לחתוך את התמונה של ניהול דיסקים
תציג צילומ מלא זה לא על חשבונךזה משני מחשבים מקום אחד הוא קרה את זה ככה ומקום שני ככה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות