בירור | זיהוי פנים ל f21 pro
-
זכור לי ש@שניאור שמח הצליח לעשות זיהוי פנים לf22 pro עם גרסא מיוחדת
יש אפשרות אולי להעתיק את זה גם לf21 pro? -
זכור לי ש@שניאור שמח הצליח לעשות זיהוי פנים לf22 pro עם גרסא מיוחדת
יש אפשרות אולי להעתיק את זה גם לf21 pro?@אנונימי1212 זה הגיע לי עם הגרסה.. זה לא שאני עשיתי משהו ששה יהיה לי..
-
@אנונימי1212 זה הגיע לי עם הגרסה.. זה לא שאני עשיתי משהו ששה יהיה לי..
@שניאור-שמח איזו גרסא?
-
@שניאור-שמח איזו גרסא?
@דאלינאר מה הכוונה?
-
@דאלינאר מה הכוונה?
@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים ל f21 pro:
@דאלינאר מה הכוונה?
איזה טלפון F22?
אם כן של מי הגירסה? -
F22 PRO
הגירסא הנפוצה אנדרואיד 13 (xda)
יש לציין שהיא לא מתממשקת הכי טוב עם טלפון מקשים מכיוון שזה GSI עבור טלפון רגיל ללא מקשים -
F22 PRO
הגירסא הנפוצה אנדרואיד 13 (xda)
יש לציין שהיא לא מתממשקת הכי טוב עם טלפון מקשים מכיוון שזה GSI עבור טלפון רגיל ללא מקשים@אני-אני-אני אבל אפשר להתקין מקלדת וזה יעבוד וגם לחייגן אפשר לסדר איכשהו..
-
@אני-אני-אני אבל אפשר להתקין מקלדת וזה יעבוד וגם לחייגן אפשר לסדר איכשהו..
@שניאור-שמח
אולי תעלה קישור לטובת @FSHLOMO
תודה -
@שניאור-שמח
אולי תעלה קישור לטובת @FSHLOMO
תודה@אני-אני-אני למה הוא צריך?
זה מקלדת של @מישהו12 .. -
@אני-אני-אני למה הוא צריך?
זה מקלדת של @מישהו12 ..@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים ל f21 pro:
@אני-אני-אני למה הוא צריך?
זה מקלדת של @מישהו12 ..אני ביקשתי את הגירסה אם הזיהו פנים
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים ל f21 pro:
@אני-אני-אני למה הוא צריך?
זה מקלדת של @מישהו12 ..אני ביקשתי את הגירסה אם הזיהו פנים
@FSHLOMO אה, העלתי את זה לפה..
תחפש אם אתה לא מוצא תעדכן.. -
@FSHLOMO אה, העלתי את זה לפה..
תחפש אם אתה לא מוצא תעדכן..@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים ל f21 pro:
@FSHLOMO אה, העלתי את זה לפה..
תחפש אם אתה לא מוצא תעדכן..חיפשתי לא מצאתי ביקשתי מ @אני-אני-אני ואמר לי לבקש ממך
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים ל f21 pro:
@FSHLOMO אה, העלתי את זה לפה..
תחפש אם אתה לא מוצא תעדכן..חיפשתי לא מצאתי ביקשתי מ @אני-אני-אני ואמר לי לבקש ממך
@FSHLOMO אתה צריך בדרייב?
מגה או איך שקוראים לזה.. זה טוב? -
@FSHLOMO אתה צריך בדרייב?
מגה או איך שקוראים לזה.. זה טוב?@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים ל f21 pro:
@FSHLOMO אתה צריך בדרייב?
מגה או איך שקוראים לזה.. זה טוב?מגה חסום בנטפרי
אז אשמח בדרייב תעלה את זה אם ככוכביות ועדיף בפרטי -
@FSHLOMO אתה צריך בדרייב?
מגה או איך שקוראים לזה.. זה טוב?@שניאור-שמח אשמח גם לקישור אם תוכל פה או בפרטי
-
@שניאור-שמח אשמח גם לקישור אם תוכל פה או בפרטי
@נרוש https://drive.g*****oogle.com/file/d/1zS5WgXJfXD3qpWWKutq00Xzi9jQYJTbS/view?usp=drivesdk
תעדכן אם זה פתוח לך.. -
@נרוש https://drive.g*****oogle.com/file/d/1zS5WgXJfXD3qpWWKutq00Xzi9jQYJTbS/view?usp=drivesdk
תעדכן אם זה פתוח לך..@שניאור-שמח כן, פתוח לי
השאלה שלי אם זה כל הגירסא עצמה, ולא צריך רום או משהו כזה?
ממש תודה -
@שניאור-שמח כן, פתוח לי
השאלה שלי אם זה כל הגירסא עצמה, ולא צריך רום או משהו כזה?
ממש תודה@נרוש זה כל המחיצות..
-
@שניאור-שמח כן, פתוח לי
השאלה שלי אם זה כל הגירסא עצמה, ולא צריך רום או משהו כזה?
ממש תודה -
@נרוש https://drive.g*****oogle.com/file/d/1zS5WgXJfXD3qpWWKutq00Xzi9jQYJTbS/view?usp=drivesdk
תעדכן אם זה פתוח לך..@שניאור-שמח הקישור שנתת לא נותן לי באינטרנט רימון אם תוכל לעלות במשהו שעולה תודה .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות