עזרה | כרטיס זיכרון תקול
-
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי
יש לי כרטיס זיכרון ישן (מלפני 10 שנים)
במצלמה הוא מראה את התמונות
כשאני מכניס למחשב הוא מזהה את הכרטיס
מראה שהוא מלא (2 ג'יגה - זה היה המושגים פעם...)
אך לא מציג את התמונותזה נראה וירוס
מצ"ב תמונהאם אני מעתיק את הכרטיס לכרטיס זיכרון אחר הוא מעתיק (כ-800 תמונות) אך עדיין לא מציג את התמונות
מה עושים?התוכנה recuva לא עזרה
מצ"ב צילום


-
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי
יש לי כרטיס זיכרון ישן (מלפני 10 שנים)
במצלמה הוא מראה את התמונות
כשאני מכניס למחשב הוא מזהה את הכרטיס
מראה שהוא מלא (2 ג'יגה - זה היה המושגים פעם...)
אך לא מציג את התמונותזה נראה וירוס
מצ"ב תמונהאם אני מעתיק את הכרטיס לכרטיס זיכרון אחר הוא מעתיק (כ-800 תמונות) אך עדיין לא מציג את התמונות
מה עושים?התוכנה recuva לא עזרה
מצ"ב צילום


@למען-הציבור-0
תעלה תמונה אחת -
@למען-הציבור-0
תעלה תמונה אחת@ejay תמונה של מה?
העלתי תמונה של סייר הקבצים כאשר אני פותח את הקובץ -
@למען-הציבור-0
תעלה תמונה אחת@ejay
הסתדרתי
מתברר שבחיפוש זה מביא את הקבצים וכך מצאתי דרך להעתיק אותם
תודה על הרצון -
ל למען הציבור 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ל למען הציבור 0 סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות