שאלה | איך צורבים בf21 pro??
-
יש לי מכשיר נעול ואין לי את סיסמה הקבצים לא חשובים כל כך אז ניסיתי לאפס דרך הריקברי אבל הוא לא עלה מישהו יודע איך לצרוב גירסה חדשה וזהו?? יש לי כבר את הגירסה אבל מה עושים שצורבים? ואיך עושים?? ואיזה תוכנה???
-
יש לי מכשיר נעול ואין לי את סיסמה הקבצים לא חשובים כל כך אז ניסיתי לאפס דרך הריקברי אבל הוא לא עלה מישהו יודע איך לצרוב גירסה חדשה וזהו?? יש לי כבר את הגירסה אבל מה עושים שצורבים? ואיך עושים?? ואיזה תוכנה???
@yedidya11071 צריך סקאטר מתאים, תוכנה sp תוריד מהפוסט שם..https://mitmachim.top/post/431234
הבוטלאודר שלך פתוח?
יש לך רום שלם? -
@yedidya11071 צריך סקאטר מתאים, תוכנה sp תוריד מהפוסט שם..https://mitmachim.top/post/431234
הבוטלאודר שלך פתוח?
יש לך רום שלם?@שניאור-שמח כתב בשאלה | איך צורבים בf21 pro??:
יש לך רום שלם?
לא צריך רום שלם, אפילו הייתי אומר חבל לצרוב רום שלם (יצריך פתיחת בוטלאודור ושינוי imei)
@yedidya11071
מה זה אומר יש לי את הגירסא?
אתה צריך או לצרוב userdata ריק, (לפי הגיגה של המכשיר שלך)
או לאפס דרך תוכנה mtkclient או sp flash tool
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות