העברת קבצים בהשתלטות מרחוק.
-
@bbn אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
אפילו במלי להתחבר בכלל למחשב השני
בא נראה שאתה גורר ממני קובץ (אחד בלבד, ואפילו בגודל B אחד) או שולח לי
-
@bbn אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
אפילו במלי להתחבר בכלל למחשב השני
בא נראה שאתה גורר ממני קובץ (אחד בלבד, ואפילו בגודל B אחד) או שולח לי
@משחזר-מידע שזה אומר?
ניסיתי עכשיו דרך אני דסק העברתי קובץ של 60 מ"ב בכמה שניות. -
@bbn אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
אפילו במלי להתחבר בכלל למחשב השני
בא נראה שאתה גורר ממני קובץ (אחד בלבד, ואפילו בגודל B אחד) או שולח לי
@משחזר-מידע עשיתי את זה כבר כמה פעמים
-
@MOSHE אני לא יודע
בRDP וטיים ויאואר ניתן בקלות@יעקב-ישראל אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
@MOSHE אני לא יודע
בRDP וטיים ויאואר ניתן בקלותאיך מעבירים בRDP?
-
@יעקב-ישראל אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
@MOSHE אני לא יודע
בRDP וטיים ויאואר ניתן בקלותאיך מעבירים בRDP?
@A0533057932 אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
@יעקב-ישראל אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
@MOSHE אני לא יודע
בRDP וטיים ויאואר ניתן בקלותאיך מעבירים בRDP?
-
@יעקב-ישראל אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
@MOSHE אני לא יודע
בRDP וטיים ויאואר ניתן בקלותאיך מעבירים בRDP?
@A0533057932 העתק הדבק (כן הרגיל במחשב)
-
@bbn אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
אפילו במלי להתחבר בכלל למחשב השני
בא נראה שאתה גורר ממני קובץ (אחד בלבד, ואפילו בגודל B אחד) או שולח לי
-
@MOSHE אמר בהעברת קבצים בהשתלטות מרחוק.:
טים וויאוואר יותר מהר?
יותר מהר. בדוק. אבל לא כ"כ משמעותי.
חוצמזה טימוואר נועל את הקובץ עד סיום ההעברה, ואילו אנידסק לא נועל.
למשל- אם אתה מעביר וידאו אתה יכול באמצע ההעברה כבר לפתוח אותו. -
ב RDP עובד העתק הדבק (ולפעמים גם גרירה)
זה כמובן בתנאי ששני הצדדים משתמשים בפרוטוקול חדש (דהיינו גירסה 7 ומעלה אני חושב , אפשר לקרוא על ההבדלים בין הגירסאות השונות של RDP כאן https://en.wikipedia.org/wiki/Remote_Desktop_Protocol#Version_10.0
) -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
