שיתוף | תמונות באנשי קשר בטלפון כשר?!
-
נכנסתי אתמול לחנות טלפונים, והסתכלתי קצת על מכשיר של חברת 'גואיש פון',
להפתעתי ראיתי באנשי קשר אפשרות להכניס תמונה,
ברשות המוכר הכנסתי כרטיס, ואכן אפשר להגדיר תמונה לאיש קשר!
[נא לא להתלהב, תמונה קטנה בשחור לבן].האם זה אכן מאושר ע"י ועדת הרבנים או שמדובר בפשלה?
ואם זה מאושר למה זה לא קיים בכל הטלפונים!? -
נכנסתי אתמול לחנות טלפונים, והסתכלתי קצת על מכשיר של חברת 'גואיש פון',
להפתעתי ראיתי באנשי קשר אפשרות להכניס תמונה,
ברשות המוכר הכנסתי כרטיס, ואכן אפשר להגדיר תמונה לאיש קשר!
[נא לא להתלהב, תמונה קטנה בשחור לבן].האם זה אכן מאושר ע"י ועדת הרבנים או שמדובר בפשלה?
ואם זה מאושר למה זה לא קיים בכל הטלפונים!?@אוהב-ספר-0 כתב בשיתוף | תמונות באנשי קשר בטלפון כשר?!:
תמונה קטנה בשחור לבן
מבינים אם זה גבר או אישה? ובאיזה חנות רשמית או חפרית?
-
@אוהב-ספר-0 כתב בשיתוף | תמונות באנשי קשר בטלפון כשר?!:
תמונה קטנה בשחור לבן
מבינים אם זה גבר או אישה? ובאיזה חנות רשמית או חפרית?
@יחצ
חנות רשמית,
ואפשר לזהות את התמונה. -
@יחצ
חנות רשמית,
ואפשר לזהות את התמונה.@אוהב-ספר-0
מה אם זכוכית מגדלת

-
@אוהב-ספר-0
מה אם זכוכית מגדלת

@יחצ
התמונה בערך 1*1 ס"מ,
ואם תכניס תמונות שכל התמונה זה פנים של אדם יהיה אפשר לזהות בקלות. -
@יחצ
חנות רשמית,
ואפשר לזהות את התמונה. -
@יחצ
כן
הטלפון כשר וועדת רבנים,
לא נראה לי שיש גרסאות לא כשרות שלו,
ולא נראה לי שהמוכר שם מנסה להכניס דברים לא כשרים. -
@יחצ
כן
הטלפון כשר וועדת רבנים,
לא נראה לי שיש גרסאות לא כשרות שלו,
ולא נראה לי שהמוכר שם מנסה להכניס דברים לא כשרים.@אוהב-ספר-0
כנראה זה באמת ועדת העסקנים
[אני מדבר על העסקנים לא על הרבנים חס ושלום]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות