בעיה | עדכון כרום באפליקציה משוכפלת
-
תגובה: בקשת מידע | מייל באפליקציית כרום בתצוגת שולחן עבודה.
@אזולאי
השתמשתי באפליקציית שיכפול כרום שהבאת בנושא הנ''ל ג''כ, עזר לי מאד!
עכשיו כרום רוצה עידכון, עידכנתי. אבל בשיכפול זה לא עידכן. צריך לשכפל שוב? -
@הרוששיבע
נכון, כרום השני לא מתעדכן כי יש לו שם חבילה שונה.
יכול להיות שיש אופציה בהגדרות של אפ קלונר, פשוט לעדכן את המשוכפל בלי ליצור חדש. אבל צריך לחפש את זה בין האפשרויות, והכל באנגלית.
-
-
@הרוששיבע
נכון, כרום השני לא מתעדכן כי יש לו שם חבילה שונה.
יכול להיות שיש אופציה בהגדרות של אפ קלונר, פשוט לעדכן את המשוכפל בלי ליצור חדש. אבל צריך לחפש את זה בין האפשרויות, והכל באנגלית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
!