תצוגה מעותת במחשב
-
@מוטי-ברנד נראה לי שאין לך דרייבר לתצוגה.
תעלה צילום מסך ממנהל התקנים. -
@מוטי-ברנד נראה לי שאין לך דרייבר לתצוגה.
תעלה צילום מסך ממנהל התקנים. -
@מוטי-ברנד אפשר לראות מה קרה לתצוגה?
-
@מוטי-ברנד תכנס למאפיינים של מתאם תצוגה ותעלה צילום מסך.
איך שלא יהיה יש לך שם דרייבר אחד לא מעודכן וברור שקודם כל כדאי לעדכן. -
@מוטי-ברנד תכנס למאפיינים של מתאם תצוגה ותעלה צילום מסך.
איך שלא יהיה יש לך שם דרייבר אחד לא מעודכן וברור שקודם כל כדאי לעדכן. -
@מוטי-ברנד אין לך דרייבר.
-
@מוטי-ברנד אין לך דרייבר.
-
@מוטי-ברנד מעדכנים...
-
@מוטי-ברנד מעדכנים...
-
@מוטי-ברנד איך אתה מחובר לאינטרנט?
-
@מוטי-ברנד איך אתה מחובר לאינטרנט?
-
@מוטי-ברנד דרך איזה ספק?
-
@מוטי-ברנד דרך איזה ספק?
-
לחץ לחצן ימני על מתאמי תצוגה עדכן מנהל התקן והכל יסתדר בעזהי"ת
כך קרה לי שבוע שעבר וכך סידרתי את זה -
https://www.y4pc.co.il/10-17-guides/how-to-update-graphic-card-drivers.html
יש פה הדרכה להורדת דרייברים ישירות מהיצרן של הלוח אם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

