לאפליקציה כלשהי נדרשת התכונה הבאה של Windows - חסר NET Framework 3.5 (כולל 2.0. NET ו- 3.0)
-
יש כל מיני תוכנות כשאני מתקין אותם הוא עושה לי כך

כמובן שאני עושה הורד והתקן תוכנה זו ולאחר מכן נהיה כך
לוחץ על ספר לי כיצד... ומביא לי קישור זה
https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=246393
בתודה מראש -
יש כל מיני תוכנות כשאני מתקין אותם הוא עושה לי כך

כמובן שאני עושה הורד והתקן תוכנה זו ולאחר מכן נהיה כך
לוחץ על ספר לי כיצד... ומביא לי קישור זה
https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=246393
בתודה מראש@שבע-יפול-צדיק אינטרנט מסונן?
-
יש כל מיני תוכנות כשאני מתקין אותם הוא עושה לי כך

כמובן שאני עושה הורד והתקן תוכנה זו ולאחר מכן נהיה כך
לוחץ על ספר לי כיצד... ומביא לי קישור זה
https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=246393
בתודה מראש -
@שבע-יפול-צדיק אינטרנט מסונן?
@שמואל מחשב ללא אינטרט (מדובר במחשב אחר)
-
@שבע-יפול-צדיק תוריד מכאן ותתקין.
-
ראה כאן
-
סיכום: דבר ראשון ניסתי להתקין את מה שMen770 הביא (dotnetfx35) כתב הורד והתקן תוכנה זו (חיברתי לאינטרט) וכתב שלא הצליח לאחר מכן התקנתי את מה שיוסי מחשבים הביא (עובד-dotNetFx35_WX_8_x86_x64) (ללא חיבור לאינטרנט) והתקין והצליח הפסיק לכתוב הורד והתקן תודה רבה לך יוסי מחשבים וגם לךMen770 על הרצון הטוב לעזור לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות