בעיה | מסמכי PDF מופיעים לי בצבע אדום גדול בשולחן עבודה.
-
הנה תמונה:

יש לי במכוון את התוכנה האחרונה בעברית אבל איך שאמור להראות זה, שהסמל של PDF נמצא בקטן בצד שמאל למטה על כל קובץ וכמובן תצוגה מקדימה במקום הריבוע הגדול האדום. מה צריך לעשות ומה הסיבה? -
הנה תמונה:

יש לי במכוון את התוכנה האחרונה בעברית אבל איך שאמור להראות זה, שהסמל של PDF נמצא בקטן בצד שמאל למטה על כל קובץ וכמובן תצוגה מקדימה במקום הריבוע הגדול האדום. מה צריך לעשות ומה הסיבה?@ברי-קלמנוביץ
למאי נפ"מ מה התמונה זה פותח לך איך שאתה רוצה? -
@ברי-קלמנוביץ
למאי נפ"מ מה התמונה זה פותח לך איך שאתה רוצה?@pcinfogmach אין פה נפק"מ להלכה זה פשוט נראה יותר מידי צועק ואם ישנה אפשרות להחליף אשמח. זה הכל.
-
הנה תמונה:

יש לי במכוון את התוכנה האחרונה בעברית אבל איך שאמור להראות זה, שהסמל של PDF נמצא בקטן בצד שמאל למטה על כל קובץ וכמובן תצוגה מקדימה במקום הריבוע הגדול האדום. מה צריך לעשות ומה הסיבה?@ברי-קלמנוביץ בסייר הקבצים בחלונית תצוגה מקדימה יש לך תצוגה של אדובי?
(אני פשוט חושב שהבעיה היא שתוכנה אחרת לPDF שולטת בתצוגה מקדימה
אם אכן זו הבעיה תריץ מחדש את ההתקנה של אדובי).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות