בעיה | שינוי הגדרות ראוטר
-
@ישראל-142 מה זה פינג ואיך ניתן לשנות את זה זה מה שמופיע לי

-
@יהודה7
הפינג זה הזמן שעובר מאז שאתה שולח לשרת עד שאתה מקבל תגובה
נורמלי זה צריך להיות באזור 5ms אצלך זה על 77ms@ישראל-142 וזה מה שמופיע בהגדרות 2.4 לא נותן לשנות ערוצים

-
@ישראל-142 כתב בבעיה | שינוי הגדרות ראוטר:
תעשה בדיקת מהירות עם האתר הזה https://www.speedtest.net/ ותעלה צילום מסך
אתה יכול לעשות את זה במחשב?
-
@ישראל-142 כתב בבעיה | שינוי הגדרות ראוטר:
תעשה בדיקת מהירות עם האתר הזה https://www.speedtest.net/ ותעלה צילום מסך
אתה יכול לעשות את זה במחשב?
כל הבעיה זה בווייפי בקווי הכל חלק.
אולי לעשות שחזור ברירת מחדל בהגדרות ? -
כל הבעיה זה בווייפי בקווי הכל חלק.
אולי לעשות שחזור ברירת מחדל בהגדרות ? -
את הבדיקה הראשונה עשיתי מוויפי של הפלאפון שהראתה את ה77
-
את הבדיקה הראשונה עשיתי מוויפי של הפלאפון שהראתה את ה77
-
@ישראל-142 יש מצב תתחבר אליי מרחוק ותראה בהגדרות ?
-
@ישראל-142 יש מצב תתחבר אליי מרחוק ותראה בהגדרות ?
-
@יהודה7
אין בעיה!
רק תשלח לי מייל הוא נמצא בפרופיל שלי @ישראל-142
עם מספר טלפון או שאני יחזיר לך מספר טלפון@ישראל-142 שלחתי למייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


