בעיה | ביטול OCR בתוכנת qtranslate
-
כשאני משתמש ב2 אצבעות על משטח העכבר משום מה זה מגדיר לתוכנה לפתוח בחירת טקסט של OCR זה מאד מטריד, מישהו יודע איך לבטל את זה? לא מצאתי בהגדרות התוכנה מקום לשנות את זה.
תודה רבה
@aiib מה מוגדר בהגדרות בוינדוס?
-
@aiib מה מוגדר בהגדרות בוינדוס?
@קובי-ברקאי כתב בבעיה | ביטול OCR בתוכנת qtranslate:
@aiib מה מוגדר בהגדרות בוינדוס?
זה אמור להיות קשור להגדרות ווינדוס?
-
@קובי-ברקאי כתב בבעיה | ביטול OCR בתוכנת qtranslate:
@aiib מה מוגדר בהגדרות בוינדוס?
זה אמור להיות קשור להגדרות ווינדוס?
@aiib תסתכל מה מוגדר לו בשתי אצבעות אולי אם תחליף שם ותחזיר זה יעזור

-
@aiib תסתכל מה מוגדר לו בשתי אצבעות אולי אם תחליף שם ותחזיר זה יעזור

-
כשאני משתמש ב2 אצבעות על משטח העכבר משום מה זה מגדיר לתוכנה לפתוח בחירת טקסט של OCR זה מאד מטריד, מישהו יודע איך לבטל את זה? לא מצאתי בהגדרות התוכנה מקום לשנות את זה.
תודה רבה
-
@aiib גם אני נתקלתי בבעיה זו, והסיבה היא משום שהתוכנה מחשיבה את זה לדאבל קונטרול,
ולכן החלפתי בqtranslate את הקיצור לOCR לדאבל אלט ומאז הבעיה חלפה.
בהצלחה. -
@מאקרו כתב בבעיה | ביטול OCR בתוכנת qtranslate:
@aiib גם אני נתקלתי בבעיה זו, והסיבה היא משום שהתוכנה מחשיבה את זה לדאבל קונטרול,
ולכן החלפתי בqtranslate את הקיצור לOCR לדאבל אלט ומאז הבעיה חלפה.
בהצלחה.זה הכיוון שחיפשתי...
אבדוק.
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

