בקשת מידע | כרטיס זיכרון שפורמט
-
פירמטתי בטעות בנגן את הכרטיס זיכרון שלי 32 גיגה ועכשיו אני מכניס אותו למחשב והוא מראה לי רק 1.8 גיגה (אני מעוניין לשחזר את החומר אבל לפני כן אשמח לדעת למה זה קרה)
וכן אף תוכנת שיחזור לא מצאה שום קובץ למרות שלא ביצעתי שום פעולה בכרטיס לאחר הפירמוט
אשמח למידע תודה רבה -
פירמטתי בטעות בנגן את הכרטיס זיכרון שלי 32 גיגה ועכשיו אני מכניס אותו למחשב והוא מראה לי רק 1.8 גיגה (אני מעוניין לשחזר את החומר אבל לפני כן אשמח לדעת למה זה קרה)
וכן אף תוכנת שיחזור לא מצאה שום קובץ למרות שלא ביצעתי שום פעולה בכרטיס לאחר הפירמוט
אשמח למידע תודה רבה@שעון-חול-0 כתב בבקשת מידע | כרטיס זיכרון שפורמט:
הוא מראה לי רק 1.8 גיגה
תבדוק בניהול דיסקים אם מציג את הגודל המלא שלו, אם לא לך למעבדה מקצועית.
-
@שעון-חול-0 כתב בבקשת מידע | כרטיס זיכרון שפורמט:
הוא מראה לי רק 1.8 גיגה
תבדוק בניהול דיסקים אם מציג את הגודל המלא שלו, אם לא לך למעבדה מקצועית.
@YAAKOVSAS בדקתי את זה דבר ראשון הוא מראה רק 1.8 ואין שום מחיצות נוספות בכרטיס
-
@YAAKOVSAS בדקתי את זה דבר ראשון הוא מראה רק 1.8 ואין שום מחיצות נוספות בכרטיס
-
@YAAKOVSAS כתב בבקשת מידע | כרטיס זיכרון שפורמט:
אם לא לך למעבדה מקצועית.
לא בטוח שמעבדה מקצועית תוכל לעזור
יש מצב שמדובר בכרטיס זכרון מזוייף שגודלו המקורי הוא 2GB
(2GB = ~1.86GiB)
וזה אומר שלמייסע... מעולם לא הוכנס בו 32GB חומר ומעבדה הכי מקצועית ביקום לא תוכל לייצר יש מאיןמקרא:
GB שיטת מדידת נפח של יצרני מדיה לאיחסון החומר
GiB שיטת מדידת נפח של ביל גייטס -
@YAAKOVSAS כתב בבקשת מידע | כרטיס זיכרון שפורמט:
אם לא לך למעבדה מקצועית.
לא בטוח שמעבדה מקצועית תוכל לעזור
יש מצב שמדובר בכרטיס זכרון מזוייף שגודלו המקורי הוא 2GB
(2GB = ~1.86GiB)
וזה אומר שלמייסע... מעולם לא הוכנס בו 32GB חומר ומעבדה הכי מקצועית ביקום לא תוכל לייצר יש מאיןמקרא:
GB שיטת מדידת נפח של יצרני מדיה לאיחסון החומר
GiB שיטת מדידת נפח של ביל גייטס@משחזר-מידע לא מזויף היה בו 32 גיגה על בטוח
-
@YAAKOVSAS כתב בבקשת מידע | כרטיס זיכרון שפורמט:
אם לא לך למעבדה מקצועית.
לא בטוח שמעבדה מקצועית תוכל לעזור
יש מצב שמדובר בכרטיס זכרון מזוייף שגודלו המקורי הוא 2GB
(2GB = ~1.86GiB)
וזה אומר שלמייסע... מעולם לא הוכנס בו 32GB חומר ומעבדה הכי מקצועית ביקום לא תוכל לייצר יש מאיןמקרא:
GB שיטת מדידת נפח של יצרני מדיה לאיחסון החומר
GiB שיטת מדידת נפח של ביל גייטס@משחזר-מידע יש משהו שאני יכול לנסות בלי מעבדה (יש לי הבנה קצת בדברים כאלה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות