עזרה | כרטיס זיכרון
-
המחשב דורש לאתחל את הכרטיס
וכשאני מנסה לאתחל הוא כותב לי של- windows לא היה אפשרות להשלים
מה עושים -
המחשב דורש לאתחל את הכרטיס
וכשאני מנסה לאתחל הוא כותב לי של- windows לא היה אפשרות להשלים
מה עושים@אחד-שמשתדל-0
יש מצב שהוא שבור? -
@אחד-שמשתדל-0
יש מצב שהוא שבור?@מנאששש
לא נראה כך -
המחשב דורש לאתחל את הכרטיס
וכשאני מנסה לאתחל הוא כותב לי של- windows לא היה אפשרות להשלים
מה עושים -
@אחד-שמשתדל-0 תעלה צילו"מ מניהול דיסקים
-
F זה הכרטיס הבעייתי
-
F זה הכרטיס הבעייתי
-
@אחד-שמשתדל-0 לכאורה הוא מת (איזה גודל הוא אמור להיות במקור?)
@2580
16 ג"ב
יש אפשרות להוציא את החומר שיש שם? -
@2580
16 ג"ב
יש אפשרות להוציא את החומר שיש שם? -
@אחד-שמשתדל-0 אם תשלם המון כסף אז אולי כן במעבדות מיוחדות
@2580
טוב לא שווה לי
בכל אופן תודה רבה על העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
