עזרה | שכחתי קוד אבטחה בטלפון c2
-
יש פתיחה בלי איפוס של הקוד מקישים כול מיספר[איפוה שהקוד] מכבים את הפלאפון מתקשרים 100 מנתקים ולוחצים באמצע [או בצד] [בהצלחה]
-
@יחצ כתב בעזרה | שכחתי קוד אבטחה בטלפון c2:
יש פתיחה בלי איפוס של הקוד מקישים כול מיספר[איפוה שהקוד] מכבים את הפלאפון מתקשרים 100 מנתקים ולוחצים באמצע [או בצד] [בהצלחה]
זה נכון רק לגבי הנוקיות החדשות, לא?
@רפאל-vnkl גם בסי 2
-
@רפאל-vnkl גם בסי 2
-
יש פתיחה בלי איפוס של הקוד מקישים כול מיספר[איפוה שהקוד] מכבים את הפלאפון מתקשרים 100 מנתקים ולוחצים באמצע [או בצד] [בהצלחה]
-
@צצצצצ כתב בעזרה | שכחתי קוד אבטחה בטלפון c2:
@יחצ כתב בעזרה | שכחתי קוד אבטחה בטלפון c2:
@רפאל-vnkl גם בסי 2
אתה יכול לפרט יותר מה בדיוק עושים?
-
@יחצ כתב בעזרה | שכחתי קוד אבטחה בטלפון c2:
יש פתיחה בלי איפוס של הקוד מקישים כול מיספר[איפוה שהקוד] מכבים את הפלאפון מתקשרים 100 מנתקים ולוחצים באמצע [או בצד] [בהצלחה]
זה באמת עובד?
ניסיתי לא הצלחתי -
@צצצצצ כתב בעזרה | שכחתי קוד אבטחה בטלפון c2:
@יחצ כתב בעזרה | שכחתי קוד אבטחה בטלפון c2:
@רפאל-vnkl גם בסי 2
אתה יכול לפרט יותר מה בדיוק עושים?
-
@צצצצצ
כן מחבים תטלפון ומייד שזה מגיע לקוד פתיחה מקשים 100 אפשר גם כול מספר חרום אני משתמש בכאלו מצבם במספר 991 מחייגים ומיד מנתקם אם לחיצה אחת על האדום והטלפון פתוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות