עזרה | שיניתי משהו במסננים של ג'ימייל...
-
שיחקתי במסננים של ג'ימייל. ומאז חלק מההודעות שאני שולח מופיעות לי בכרטיסיית 'ראשי' ולא בכרטיסיית 'נשלח'.
איך מחזירים את זה שכל הודעה שאני שולח תופיע לי רק ב'נשלח'???
-
שיחקתי במסננים של ג'ימייל. ומאז חלק מההודעות שאני שולח מופיעות לי בכרטיסיית 'ראשי' ולא בכרטיסיית 'נשלח'.
איך מחזירים את זה שכל הודעה שאני שולח תופיע לי רק ב'נשלח'???
@עימוד-לכל-עמוד
מה שאתה שולח לעצמך מגיע לראשי -
@עימוד-לכל-עמוד
מה שאתה שולח לעצמך מגיע לראשי@יעקב-מ-פינס
מה שאתה שולח לעצמך מגיע לראשי
זו הבעיה.
בד"כ הדואר לא מופיע ב'ראשי' אלא בכרטסייה בצד בשם 'נשלח'. -
@יעקב-מ-פינס
מה שאתה שולח לעצמך מגיע לראשי
זו הבעיה.
בד"כ הדואר לא מופיע ב'ראשי' אלא בכרטסייה בצד בשם 'נשלח'.@עימוד-לכל-עמוד
כשאתה שלוח לאחרים המייל מופיע בנשלח
כשאתה שולח לעצמך המייל מופיע גם בנשלח וגם בראשי -
@עימוד-לכל-עמוד
כשאתה שלוח לאחרים המייל מופיע בנשלח
כשאתה שולח לעצמך המייל מופיע גם בנשלח וגם בראשי@יעקב-מ-פינס
כשאתה שולח לעצמך המייל מופיע גם בנשלח וגם בראשי
אז זהו שזה לא היה לי ככה עד ששיחקתי במסננים של ג'ימייל....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות