רוקבוקס לנגן פיוז+ סאנדיסק
-
יש למישהו רוקבוקס לפיוז פלוס שנפתח רק כשלוחצים על כמה מקשים וכשמפעילים רגיל זה נדלק על הגירסא הרגילה?
ואגב מישהו יודע אם מומלץ להתקין כי שמעתי שעל הנגן הזה ספציפית הגירסא לא כל כך טובה@מניפולציות אמר ברוקבוקס לנגן פיוז+ סאנדיסק:
יש למישהו רוקבוקס לפיוז פלוס שנפתח רק כשלוחצים על כמה מקשים וכשמפעילים רגיל זה נדלק על הגירסא הרגילה?
ואגב מישהו יודע אם מומלץ להתקין כי שמעתי שעל הנגן הזה ספציפית הגירסא לא כל כך טובה -
@מוטי-זהב אתה מכיר ספציפית בנגן הזה?
ומה יש להשתמש טוב? -
@דאבל אז לא מומלץ?
-
@דאבל אמר ברוקבוקס לנגן פיוז+ סאנדיסק:
לי יש רוקבוקס אבל הראשון שהיה לי שבק חיים לפתע לאחר חודשיים
גם לי היה נגן ששבק אחרי תקופת מה אבל הצלחתי להחיות אותו אז אם יש לך את זה עדיין אז חבל לזרוק
-
@דאבל אמר ברוקבוקס לנגן פיוז+ סאנדיסק:
לי יש רוקבוקס אבל הראשון שהיה לי שבק חיים לפתע לאחר חודשיים
גם לי היה נגן ששבק אחרי תקופת מה אבל הצלחתי להחיות אותו אז אם יש לך את זה עדיין אז חבל לזרוק
-
-
@איש-אמת
בגדול חיברתי את זה למחשב ושיחקתי עם הכפתורים ההדלקה והווליום כמו שמדליקים בלי הרוקבוקס וגם רגיל עם הרוקבוקס, אבל נראה לי שזה הצליח כשניסתי רגיל בלי הרוקבוקס@yitzikdy יכול להיות שהיה לך בעיה בבטרייה
לי יש כזה ואחרי יום שאני לא מטעין אפי בלי שימוש בנגן נגמרת הבטריה לגמרי שאפילו להדליק רק את הסמל הוא לא נותן ורק לפעמים שמכניסים הרבה זמן למטען על התוכנה הרגילה הוא מצליח להידלק (ומיד נכבה וחוזר ונדלק ככה כמה פעמים עד שנדלק לגמרי) -
@yitzikdy יכול להיות שהיה לך בעיה בבטרייה
לי יש כזה ואחרי יום שאני לא מטעין אפי בלי שימוש בנגן נגמרת הבטריה לגמרי שאפילו להדליק רק את הסמל הוא לא נותן ורק לפעמים שמכניסים הרבה זמן למטען על התוכנה הרגילה הוא מצליח להידלק (ומיד נכבה וחוזר ונדלק ככה כמה פעמים עד שנדלק לגמרי) -
@איש-אמת
אוקיי, ניסיתי לעזור
בכל מקרה מישהו יכול לעזור לי בהתקנה של רוקבוקס? -
@איש-אמת
יש לי את התוכנה rockbox utility זה טוב? -
@איש-אמת
מפה אני לא יודע מה לעשות
הבנתי שצריך קושחה, מה זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות