בקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י
-
תודה !!
-
@b0504139090 זה מתחיל כעת להתעדכן לאט לאט, שוויא שוויא.
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:
@b0504139090 זה מתחיל כעת להתעדכן לאט לאט, שוויא שוויא.
סורי, ראיתי כבר כמה שכתבו את השאלה הזו, אני לא מבין מה הכוונה להשיב למייל עם אימוג'י?

זה?
תמיד היה לי... -
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:
@b0504139090 זה מתחיל כעת להתעדכן לאט לאט, שוויא שוויא.
סורי, ראיתי כבר כמה שכתבו את השאלה הזו, אני לא מבין מה הכוונה להשיב למייל עם אימוג'י?

זה?
תמיד היה לי...@יוסף-אלחנן לא.
אלא כמו שבצאט אפשר לעשות אימוג'י על התגובה של מישהו?
ככה במייל. -
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:
@b0504139090 זה מתחיל כעת להתעדכן לאט לאט, שוויא שוויא.
סורי, ראיתי כבר כמה שכתבו את השאלה הזו, אני לא מבין מה הכוונה להשיב למייל עם אימוג'י?

זה?
תמיד היה לי...@יוסף-אלחנן כזה

-
@יוסף-אלחנן כזה

@שלמה-רייכמן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:
@יוסף-אלחנן כזה

אה, הכוונה ללייק...
תודה!

כבר עשיתי היום לעשרים איש לייקים אז אין לי אפשרות לעשות לך עכשיו...
אבל מחר, בעז"ה...
-
@שלמה-רייכמן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:
@יוסף-אלחנן כזה

אה, הכוונה ללייק...
תודה!

כבר עשיתי היום לעשרים איש לייקים אז אין לי אפשרות לעשות לך עכשיו...
אבל מחר, בעז"ה...
@יוסף-אלחנן לא התכוונתי לזה.
התכוונתי להראות איך זה נראה אחרי העדכון. -
@יוסף-אלחנן לא התכוונתי לזה.
התכוונתי להראות איך זה נראה אחרי העדכון.@שלמה-רייכמן
הכוונה שיהיה כמו בצ'אט?
והשני רואה את זה כתגובה או שזה נערך על ההודעה שלו? -
@שלמה-רייכמן
הכוונה שיהיה כמו בצ'אט?
והשני רואה את זה כתגובה או שזה נערך על ההודעה שלו?@יוסף-אלחנן כמו בצא'ט - בדיוק.
כתגובה - זה מגיע במייל חדש עם הסימון -
@יוסף-אלחנן כמו בצא'ט - בדיוק.
כתגובה - זה מגיע במייל חדש עם הסימון@שלמה-רייכמן נו, אז מה הביג דיל?
אפשר לעשות את זה כפי שאני חשבתי, לא? -
@שלמה-רייכמן נו, אז מה הביג דיל?
אפשר לעשות את זה כפי שאני חשבתי, לא?@יוסף-אלחנן הרעיון שזה נכתב על גוף המייל של השני ולא במייל משלך
-
@יוסף-אלחנן הרעיון שזה נכתב על גוף המייל של השני ולא במייל משלך
@שלמה-רייכמן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:
כתגובה - זה מגיע במייל חדש עם הסימון
אז למה התכוונת?
אני שאלתי אם זה נחשב לתשובה או השני מקבל את זה על גוף ההודעה שלו...
@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:והשני רואה את זה כתגובה או שזה נערך על ההודעה שלו?
-
@שלמה-רייכמן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:
כתגובה - זה מגיע במייל חדש עם הסימון
אז למה התכוונת?
אני שאלתי אם זה נחשב לתשובה או השני מקבל את זה על גוף ההודעה שלו...
@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:והשני רואה את זה כתגובה או שזה נערך על ההודעה שלו?
@יוסף-אלחנן זה מגיע במייל חדש - בהקפצה של המייל שלך. אין מייל תשובה - התשובה היא על גוף המייל שלך.
עכ"פ תמתין כמה ימים ותוכל לראות את זה בעצמך. -
@יוסף-אלחנן זה מגיע במייל חדש - בהקפצה של המייל שלך. אין מייל תשובה - התשובה היא על גוף המייל שלך.
עכ"פ תמתין כמה ימים ותוכל לראות את זה בעצמך.@שלמה-רייכמן אוקיי, נחיה ונראה...
בכל אופן, אני חוזר שוב@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:
כבר עשיתי היום לעשרים איש לייקים אז אין לי אפשרות לעשות לך עכשיו...
אבל מחר, בעז"ה...סורי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות