דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י

בקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
15 פוסטים 4 כותבים 439 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B מנותק
    B מנותק
    b0504139090
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    תודה !!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

      @b0504139090 זה מתחיל כעת להתעדכן לאט לאט, שוויא שוויא.

      יוסף אלחנןי מנותק
      יוסף אלחנןי מנותק
      יוסף אלחנן
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

      @b0504139090 זה מתחיל כעת להתעדכן לאט לאט, שוויא שוויא.

      סורי, ראיתי כבר כמה שכתבו את השאלה הזו, אני לא מבין מה הכוונה להשיב למייל עם אימוג'י?
      a76f3905-07a4-49c6-8efd-dbf6f6d9072b-image.png
      זה?
      תמיד היה לי...

      צדיק וטוב לו 0צ שלמה רייכמןש 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

        @צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

        @b0504139090 זה מתחיל כעת להתעדכן לאט לאט, שוויא שוויא.

        סורי, ראיתי כבר כמה שכתבו את השאלה הזו, אני לא מבין מה הכוונה להשיב למייל עם אימוג'י?
        a76f3905-07a4-49c6-8efd-dbf6f6d9072b-image.png
        זה?
        תמיד היה לי...

        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @יוסף-אלחנן לא.
        אלא כמו שבצאט אפשר לעשות אימוג'י על התגובה של מישהו?
        ככה במייל.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

          @צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

          @b0504139090 זה מתחיל כעת להתעדכן לאט לאט, שוויא שוויא.

          סורי, ראיתי כבר כמה שכתבו את השאלה הזו, אני לא מבין מה הכוונה להשיב למייל עם אימוג'י?
          a76f3905-07a4-49c6-8efd-dbf6f6d9072b-image.png
          זה?
          תמיד היה לי...

          שלמה רייכמןש מנותק
          שלמה רייכמןש מנותק
          שלמה רייכמן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @יוסף-אלחנן כזה
          590298a0-b98a-46fd-b68b-be3647327140-image.png

          יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • שלמה רייכמןש שלמה רייכמן

            @יוסף-אלחנן כזה
            590298a0-b98a-46fd-b68b-be3647327140-image.png

            יוסף אלחנןי מנותק
            יוסף אלחנןי מנותק
            יוסף אלחנן
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @שלמה-רייכמן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

            @יוסף-אלחנן כזה
            590298a0-b98a-46fd-b68b-be3647327140-image.png

            אה, הכוונה ללייק...
            תודה!
            👍

            כבר עשיתי היום לעשרים איש לייקים אז אין לי אפשרות לעשות לך עכשיו...
            אבל מחר, בעז"ה...

            שלמה רייכמןש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

              @שלמה-רייכמן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

              @יוסף-אלחנן כזה
              590298a0-b98a-46fd-b68b-be3647327140-image.png

              אה, הכוונה ללייק...
              תודה!
              👍

              כבר עשיתי היום לעשרים איש לייקים אז אין לי אפשרות לעשות לך עכשיו...
              אבל מחר, בעז"ה...

              שלמה רייכמןש מנותק
              שלמה רייכמןש מנותק
              שלמה רייכמן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @יוסף-אלחנן לא התכוונתי לזה.
              התכוונתי להראות איך זה נראה אחרי העדכון.

              יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שלמה רייכמןש שלמה רייכמן

                @יוסף-אלחנן לא התכוונתי לזה.
                התכוונתי להראות איך זה נראה אחרי העדכון.

                יוסף אלחנןי מנותק
                יוסף אלחנןי מנותק
                יוסף אלחנן
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @שלמה-רייכמן
                הכוונה שיהיה כמו בצ'אט?
                והשני רואה את זה כתגובה או שזה נערך על ההודעה שלו?

                שלמה רייכמןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                  @שלמה-רייכמן
                  הכוונה שיהיה כמו בצ'אט?
                  והשני רואה את זה כתגובה או שזה נערך על ההודעה שלו?

                  שלמה רייכמןש מנותק
                  שלמה רייכמןש מנותק
                  שלמה רייכמן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @יוסף-אלחנן כמו בצא'ט - בדיוק.
                  כתגובה - זה מגיע במייל חדש עם הסימון

                  יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שלמה רייכמןש שלמה רייכמן

                    @יוסף-אלחנן כמו בצא'ט - בדיוק.
                    כתגובה - זה מגיע במייל חדש עם הסימון

                    יוסף אלחנןי מנותק
                    יוסף אלחנןי מנותק
                    יוסף אלחנן
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @שלמה-רייכמן נו, אז מה הביג דיל?
                    אפשר לעשות את זה כפי שאני חשבתי, לא?

                    שלמה רייכמןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                      @שלמה-רייכמן נו, אז מה הביג דיל?
                      אפשר לעשות את זה כפי שאני חשבתי, לא?

                      שלמה רייכמןש מנותק
                      שלמה רייכמןש מנותק
                      שלמה רייכמן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @יוסף-אלחנן הרעיון שזה נכתב על גוף המייל של השני ולא במייל משלך

                      יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמה רייכמןש שלמה רייכמן

                        @יוסף-אלחנן הרעיון שזה נכתב על גוף המייל של השני ולא במייל משלך

                        יוסף אלחנןי מנותק
                        יוסף אלחנןי מנותק
                        יוסף אלחנן
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @שלמה-רייכמן

                        @שלמה-רייכמן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

                        כתגובה - זה מגיע במייל חדש עם הסימון

                        אז למה התכוונת?
                        אני שאלתי אם זה נחשב לתשובה או השני מקבל את זה על גוף ההודעה שלו...
                        @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

                        והשני רואה את זה כתגובה או שזה נערך על ההודעה שלו?

                        שלמה רייכמןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                          @שלמה-רייכמן

                          @שלמה-רייכמן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

                          כתגובה - זה מגיע במייל חדש עם הסימון

                          אז למה התכוונת?
                          אני שאלתי אם זה נחשב לתשובה או השני מקבל את זה על גוף ההודעה שלו...
                          @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

                          והשני רואה את זה כתגובה או שזה נערך על ההודעה שלו?

                          שלמה רייכמןש מנותק
                          שלמה רייכמןש מנותק
                          שלמה רייכמן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה רייכמן
                          #14

                          @יוסף-אלחנן זה מגיע במייל חדש - בהקפצה של המייל שלך. אין מייל תשובה - התשובה היא על גוף המייל שלך.
                          עכ"פ תמתין כמה ימים ותוכל לראות את זה בעצמך.

                          יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • שלמה רייכמןש שלמה רייכמן

                            @יוסף-אלחנן זה מגיע במייל חדש - בהקפצה של המייל שלך. אין מייל תשובה - התשובה היא על גוף המייל שלך.
                            עכ"פ תמתין כמה ימים ותוכל לראות את זה בעצמך.

                            יוסף אלחנןי מנותק
                            יוסף אלחנןי מנותק
                            יוסף אלחנן
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @שלמה-רייכמן אוקיי, נחיה ונראה...
                            בכל אופן, אני חוזר שוב

                            @יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | תגובה למייל עם אימוג'י:

                            כבר עשיתי היום לעשרים איש לייקים אז אין לי אפשרות לעשות לך עכשיו...
                            אבל מחר, בעז"ה...

                            סורי...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר