בירור | שינוי "כרטיסיה חדשה" בMS EDGE
-
אני עם רימון הרמטי, וכרטיסיה חדשה מגיעה לדף חסום - כי הוא פותח את msn.
שיניתי את 2 ההגדרות האלו

וכן את מנוע החיפוש לגוגל, וככה כשאני פותח את Edge אכן נפתח גוגל.
אבל בפתיחת טאב חדש עדיין נפתח msn - שנחסם על ידי רימון.@מישהו12 כתב בבירור | שינוי "כרטיסיה חדשה" בMS EDGE:
אני עם רימון הרמטי, וכרטיסיה חדשה מגיעה לדף חסום - כי הוא פותח את msn.
שיניתי את 2 ההגדרות האלו

וכן את מנוע החיפוש לגוגל, וככה כשאני פותח את Edge אכן נפתח גוגל.
אבל בפתיחת טאב חדש עדיין נפתח msn - שנחסם על ידי רימון.יותר למטה מגדירים מה ייפתח ב-"פתח טאב חדש".

יש לבחור ב-"Customize" ולהסיר את כל הפידים שאתה לא רוצה. -
@מישהו12 כתב בבירור | שינוי "כרטיסיה חדשה" בMS EDGE:
אני עם רימון הרמטי, וכרטיסיה חדשה מגיעה לדף חסום - כי הוא פותח את msn.
שיניתי את 2 ההגדרות האלו

וכן את מנוע החיפוש לגוגל, וככה כשאני פותח את Edge אכן נפתח גוגל.
אבל בפתיחת טאב חדש עדיין נפתח msn - שנחסם על ידי רימון.יותר למטה מגדירים מה ייפתח ב-"פתח טאב חדש".

יש לבחור ב-"Customize" ולהסיר את כל הפידים שאתה לא רוצה.@Uri-W כתב בבירור | שינוי "כרטיסיה חדשה" בMS EDGE:
@מישהו12 כתב בבירור | שינוי "כרטיסיה חדשה" בMS EDGE:
אני עם רימון הרמטי, וכרטיסיה חדשה מגיעה לדף חסום - כי הוא פותח את msn.
שיניתי את 2 ההגדרות האלו

וכן את מנוע החיפוש לגוגל, וככה כשאני פותח את Edge אכן נפתח גוגל.
אבל בפתיחת טאב חדש עדיין נפתח msn - שנחסם על ידי רימון.יותר למטה מגדירים מה ייפתח ב-"פתח טאב חדש".

יש לבחור ב-"Customize" ולהסיר את כל הפידים שאתה לא רוצה.א. זה בלתי אפשרי - כי זה שולח לMSN שחסום ברימון.
ב. אני לא מעוניין לחסום פידים ספציפיים. אני מעוניין שהדף כולו יהיה פשוט google.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות