בקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO
-
@מישהו12 כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
https://mitmachim.top/topic/39251/שיתוף-גרסא-חינמית-לqin-f21-pro
@ב-מ כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
alps-mp-r0mp1-v7.13
זו לא הגרסא.
לא משנה.
אפשר למצוא אותה בתוך המכשיר?@ב-מ אולי אם רשום גרסה שנבנתה באתמה אישית אז רשום שם נראה לי
-
@ב-מ אולי אם רשום גרסה שנבנתה באתמה אישית אז רשום שם נראה לי
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@ב-מ אולי אם רשום גרסה שנבנתה באתמה אישית אז רשום שם נראה לי
כתוב גרסא שנבנתה בהתאמה אישית וזה מה שכתוב שם
alps-mp-r0mp1-v7.13
-
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@ב-מ אולי אם רשום גרסה שנבנתה באתמה אישית אז רשום שם נראה לי
כתוב גרסא שנבנתה בהתאמה אישית וזה מה שכתוב שם
alps-mp-r0mp1-v7.13
@ב-מ
סיכומו של ענין -
אתה צריך לצרוב מחדש את הגירסה.
אם המוכר יהיה הוגן/נדיב הוא ייתן לך בחינם. אם לא, אז מישהו אחר.
ל@מישהו12 יש גירסא בחינם, רק אתה צריך למצוא את הצורב הקרוב אליך. (תעשה חיפוש גירסא חינמית).
אם לא, אז כל אחד שעושה בתשלום
וכמובן תברר על הגירסא, שיהיה מדויק לפי הצרכים שלך.
לכאורה אם אתה רוצה וויז וכדו' , קוראים לזה '' גירסא עם חנות ''
זאת אומרת שיש גישה לאינטרנט מהמכשיר אבל הוא '' מוגן '' - שאי אפשר להתקין מה שרוצים, אלא רק מה שהמפתח של הגירסא מאשר. -
@ב-מ
סיכומו של ענין -
אתה צריך לצרוב מחדש את הגירסה.
אם המוכר יהיה הוגן/נדיב הוא ייתן לך בחינם. אם לא, אז מישהו אחר.
ל@מישהו12 יש גירסא בחינם, רק אתה צריך למצוא את הצורב הקרוב אליך. (תעשה חיפוש גירסא חינמית).
אם לא, אז כל אחד שעושה בתשלום
וכמובן תברר על הגירסא, שיהיה מדויק לפי הצרכים שלך.
לכאורה אם אתה רוצה וויז וכדו' , קוראים לזה '' גירסא עם חנות ''
זאת אומרת שיש גישה לאינטרנט מהמכשיר אבל הוא '' מוגן '' - שאי אפשר להתקין מה שרוצים, אלא רק מה שהמפתח של הגירסא מאשר.@אזולאי הוא יכול לשאוב את שלו ולצרוב בטלפון של אישתו.. השאלה אם הבוטלאודר פתוח.. לא?
-
@אזולאי הוא יכול לשאוב את שלו ולצרוב בטלפון של אישתו.. השאלה אם הבוטלאודר פתוח.. לא?
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@אזולאי הוא יכול לשאוב את שלו ולצרוב בטלפון של אישתו..
נכון,
אבל צריך להתעסק עם זה עד שיוכל לשאוב ולצרוב. לכאורה זה הכי מהר.להתעסק
הכוונה שזה ללמוד את העניינים איך לשאוב, איך לצרוב.
אתה למדת את זה תוך כדי תנועה, (זוכר כמה שאלות היה לך לשאול את @ אני אני אני), ועכשיו זה נראה לך קלי קלות.
לא לכל אחד זה פשוט כל כך.
אישית אני ממש בעד ללמוד דברים כאלה ולא לתת למישהו אחר לעשות בשבילי. השאלה מה מתאים לו. -
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@אזולאי הוא יכול לשאוב את שלו ולצרוב בטלפון של אישתו..
נכון,
אבל צריך להתעסק עם זה עד שיוכל לשאוב ולצרוב. לכאורה זה הכי מהר.להתעסק
הכוונה שזה ללמוד את העניינים איך לשאוב, איך לצרוב.
אתה למדת את זה תוך כדי תנועה, (זוכר כמה שאלות היה לך לשאול את @ אני אני אני), ועכשיו זה נראה לך קלי קלות.
לא לכל אחד זה פשוט כל כך.
אישית אני ממש בעד ללמוד דברים כאלה ולא לתת למישהו אחר לעשות בשבילי. השאלה מה מתאים לו.@אזולאי לא הבנתי
-
@אזולאי הוא יכול לשאוב את שלו ולצרוב בטלפון של אישתו.. השאלה אם הבוטלאודר פתוח.. לא?
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@אזולאי הוא יכול לשאוב את שלו ולצרוב בטלפון של אישתו.. השאלה אם הבוטלאודר פתוח.. לא?
אם בטלפון של אשתו הייתה גרסא מותאמת אישית ולא רשמית, ולפי התיאור זה מה שהיה - הבוטלואדר פתוח.
-
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@אזולאי הוא יכול לשאוב את שלו ולצרוב בטלפון של אישתו.. השאלה אם הבוטלאודר פתוח.. לא?
אם בטלפון של אשתו הייתה גרסא מותאמת אישית ולא רשמית, ולפי התיאור זה מה שהיה - הבוטלואדר פתוח.
@מישהו12

נגיד לו שהוא יכול לשאוב ולצרוב.. -
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@אזולאי הוא יכול לשאוב את שלו ולצרוב בטלפון של אישתו..
נכון,
אבל צריך להתעסק עם זה עד שיוכל לשאוב ולצרוב. לכאורה זה הכי מהר.להתעסק
הכוונה שזה ללמוד את העניינים איך לשאוב, איך לצרוב.
אתה למדת את זה תוך כדי תנועה, (זוכר כמה שאלות היה לך לשאול את @ אני אני אני), ועכשיו זה נראה לך קלי קלות.
לא לכל אחד זה פשוט כל כך.
אישית אני ממש בעד ללמוד דברים כאלה ולא לתת למישהו אחר לעשות בשבילי. השאלה מה מתאים לו.@אזולאי אתה מתכוון על להתקין דרייברים ואת התוכנה כאילו וזה לוקח זמן?
-
@אזולאי אתה מתכוון על להתקין דרייברים ואת התוכנה כאילו וזה לוקח זמן?
@שניאור-שמח כמה זמן זה כבר לוקח?
-
@שניאור-שמח כמה זמן זה כבר לוקח?
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@שניאור-שמח כמה זמן זה כבר לוקח?
למי שלא מנוסה בדברים האלו - עד שהוא יסיים ללמוד וכו'?
הרבה זמן.
ולקוות שהוא ישאר עם שני מכשירים פועלים. -
@שניאור-שמח כתב בבקשת מידע | שינוי הגדרות סינון F21PRO:
@שניאור-שמח כמה זמן זה כבר לוקח?
למי שלא מנוסה בדברים האלו - עד שהוא יסיים ללמוד וכו'?
הרבה זמן.
ולקוות שהוא ישאר עם שני מכשירים פועלים.@מישהו12 נסביר לו איך לעשות זה לא כזה מסובך... אין הרבה דברים שצריך לעשות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות