בקשת מידע | מעקב מייל ללא השארת סימן וללא כאבי ראש מיותרים
-
האם משהו מקיר תוסף של מעקב מייל ללא השארת סימן.
משהו חינמי אבל שלא עושה כאבי ראש.
דהיינו, ללא פרסומות וללא צורך למחוק את החתימה כל פעם לפני השליחה.
יעזור לי מאוד.
תודה רבה. -
האם משהו מקיר תוסף של מעקב מייל ללא השארת סימן.
משהו חינמי אבל שלא עושה כאבי ראש.
דהיינו, ללא פרסומות וללא צורך למחוק את החתימה כל פעם לפני השליחה.
יעזור לי מאוד.
תודה רבה.@yairshriki8
יש את התוסף הזה, לא משאיר סימן אבל יש להיכנס לחשבון באתר פעם בחודש. (שולח תזכורת).
ניתן להעמיק פה.
בהצלחה -
האם משהו מקיר תוסף של מעקב מייל ללא השארת סימן.
משהו חינמי אבל שלא עושה כאבי ראש.
דהיינו, ללא פרסומות וללא צורך למחוק את החתימה כל פעם לפני השליחה.
יעזור לי מאוד.
תודה רבה.@yairshriki8 כתב בבקשת מידע | מעקב מייל ללא השארת סימן וללא כאבי ראש מיותרים:
ללא השארת סימן.
משתמע שאתה מבין שזה לא לענין שההוא יראה שאתה עוקב אחריו
כי אם לא היית לוקח tracker גלוי -
@yairshriki8
יש את התוסף הזה, לא משאיר סימן אבל יש להיכנס לחשבון באתר פעם בחודש. (שולח תזכורת).
ניתן להעמיק פה.
בהצלחה@have-a-good-day
לפי מה שכתוב שם הוא כן משאיר סימן רק שאפשר למחוק אותו.
וגם נירה לי שהיה לי אותו והוא שיגע לי את הסכל. -
@have-a-good-day
לפי מה שכתוב שם הוא כן משאיר סימן רק שאפשר למחוק אותו.
וגם נירה לי שהיה לי אותו והוא שיגע לי את הסכל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות