האם יש כאן מישהו עם מערכת WSA שיש לו וויפרי 3
-
אשמח לדעת האם יש כאן מישהו בפורום שיש לו מערכת WSA ותוכנת וויפרי 3. והאינטרנט עובד לו.
חשוב לי לדעת אם זה תקלה כללית של נטפרי או שרק אצלי זה לא עובד.@אליהו-ה עם וויפרי 2.8 זה כן אמור לעבוד? במחשב הקודם שלי זה עבד, ובחדש מהרגע שהתקנתי וויפרי זה לא עובד.
אולי זה משנה מה מתקינים קודם? את הוויפרי או את המערכת?
כלומר, שבהתקנת הוויפרי הוא מזהה שיש מערכת כזו והוא חוסם אותה, ואם נתקין אותו לפניה זה לא יחסום? -
@אליהו-ה עם וויפרי 2.8 זה כן אמור לעבוד? במחשב הקודם שלי זה עבד, ובחדש מהרגע שהתקנתי וויפרי זה לא עובד.
אולי זה משנה מה מתקינים קודם? את הוויפרי או את המערכת?
כלומר, שבהתקנת הוויפרי הוא מזהה שיש מערכת כזו והוא חוסם אותה, ואם נתקין אותו לפניה זה לא יחסום? -
@אליהו-ה עכשיו אני רואה שבכלל אין לי רשת במערכת, גם לא בנטפרי.
איך בכלל נכנסים לבדוק אם זה מחובר לרשת? אני זוכר שפעם ראיתי בהגדרות רשת שם שזה מחובר למשהו כמו VIRTWIFI, יעני וירטואל וייפי, עכשיו אין את זה. -
@אליהו-ה שם כבר הייתי, ולא הופיעה שם שום רשת.
אבל מצאתי מה הבעיה. בהגדרות מתקדמות של המערכת מופיעה אפשרות לאפשר גישה למכשירים בקשת המקומית, וכתוב שם במפורש "אם אתה נתקל בבעיות בטל הגדרה זו והפעל מחדש את מערכת המשנה", כך עשיתי, וזה חזר לעבוד.
תודה רבה על העזרה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות