עזרה | גישה למכשיר ברשת הביתית
-
יש לי מצלמות אבטחה שמחוברות לשרת קטן שמחובר לראוטר שלי, יש לי גישה מרחוק לתוכנה של המצלמות, (עשיתי IP קבוע לראוטר ויש לתוכנה גישה דרך הIP הזה) צריך בדחיפות גם גישה פנימית שלא דרך הרשת כרגיל אלא בחיבור ישיר לראוטר (אני לא מבין בזה מספיק מקוה שכתבתי את השאלה נכון)
איך עושים גישה כזו?
תודה -
יש לי מצלמות אבטחה שמחוברות לשרת קטן שמחובר לראוטר שלי, יש לי גישה מרחוק לתוכנה של המצלמות, (עשיתי IP קבוע לראוטר ויש לתוכנה גישה דרך הIP הזה) צריך בדחיפות גם גישה פנימית שלא דרך הרשת כרגיל אלא בחיבור ישיר לראוטר (אני לא מבין בזה מספיק מקוה שכתבתי את השאלה נכון)
איך עושים גישה כזו?
תודה@mistr שרת קטן אתה מתכוון DVR/NVR?
תפתח את התוכנה הזאת היא תציג לך את כל ההתקנים שיש לך ברשת
תאתר את ההתקן שאתה צריך ותעתיק את הכתובת IP שלו לדפדפן
מציג-כל-המחשבים-ברשת.zip -
@mistr שרת קטן אתה מתכוון DVR/NVR?
תפתח את התוכנה הזאת היא תציג לך את כל ההתקנים שיש לך ברשת
תאתר את ההתקן שאתה צריך ותעתיק את הכתובת IP שלו לדפדפן
מציג-כל-המחשבים-ברשת.zip@קינג-קומפיוטר תודה, עשיתי כך, עכשיו גם ראיתי את המדריך הזה
אבל כשאני כותב כתובת IP של המכשיר, (http://192.168.1.151/), גם בדפדפן אדג' שמוצג כאקספלורר זה כותב לי שגיאה -
@קינג-קומפיוטר תודה, עשיתי כך, עכשיו גם ראיתי את המדריך הזה
אבל כשאני כותב כתובת IP של המכשיר, (http://192.168.1.151/), גם בדפדפן אדג' שמוצג כאקספלורר זה כותב לי שגיאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות