בעיה | מגע באנדרואיד
-
באנדרואיד שלי (נגן RUIZU -MP5) המסך לא קולט שני נגיעות/הקשות בו זמנית. למישהו יש מושג אם זה בעיית תוכנה או במסך עצמו? אשמח לעזרה !!!
-
@לאצי
לא יודע בדיוק אבל אצלי בטלפון זה קורה לפעמים ואז זה כותב לי שכבת המסך לא הוגדרה ויכול להיות שהנגיעות האחרונות יתעכבו או לא יזהו
אז יכול להיות שפשוט המסך לא תומך בשתי נגיעות זה נשמע כמו בעיה פיזית@נחמן-פלח יש מצב שצריך להגדיר את זה באפשרות מפתחים

-
@נחמן-פלח יש מצב שצריך להגדיר את זה באפשרות מפתחים

@שניאור-שמח
תסמן מה אתה חושב -
@שניאור-שמח
תסמן מה אתה חושב@נחמן-פלח השני ליצור שכבות הגדרות..
-
@נחמן-פלח השני ליצור שכבות הגדרות..
@שניאור-שמח זה לא נראה לי קשור השני זה שיהיה תצוגה קופצת למשל כפתור צף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות