עזרה | איך אפשר לשנות את הנפח ראם בלי צורך ברוט
-
@רפאל-vnkl אבל יש לי בהגדרות אפשרות לבחור כמה זיכרון ראם אני רוצה 2 או 4 וזה מתקזז מהאיחסון הרגיל
-
@רפאל-vnkl כתב בעזרה | איך אפשר לשנות את הנפח ראם בלי צורך ברוט:
@נחמן-פלח לא נשמע הגיוני
תעלה צילומסך
איזה מכשיר זה?a24

-
@רפאל-vnkl כתב בעזרה | איך אפשר לשנות את הנפח ראם בלי צורך ברוט:
@נחמן-פלח לא נשמע הגיוני
תעלה צילומסך
איזה מכשיר זה?a24

@נחמן-פלח זיכרון וירטואלי - נשמע יותר כמו גוגל דרייב\דרופבוקס לא כמו RAM שזה זיכרון מהיר.
-
@רפאל-vnkl . + @דודי-ענהאל , איך אתם עונים בכזה ביטחון, על דבר שאתם לא יודעים?
יש דבר כזה בטלפונים החדשים, עושים את זה עם הגדרה פשוטה ביותר מתוך המכשיר, כמו ש @ נחמן-פלח הראה בתמונה.
@נחמן-פלח כמו שהראית זה עובד מעולה. אז מה הקושיא בעצם? -
@רפאל-vnkl . + @דודי-ענהאל , איך אתם עונים בכזה ביטחון, על דבר שאתם לא יודעים?
יש דבר כזה בטלפונים החדשים, עושים את זה עם הגדרה פשוטה ביותר מתוך המכשיר, כמו ש @ נחמן-פלח הראה בתמונה.
@נחמן-פלח כמו שהראית זה עובד מעולה. אז מה הקושיא בעצם? -
@נחמן-פלח בדקתי בs22 ושם היה אפשר לבחור 8 ו6..
-
@נחמן-פלח בדקתי בs22 ושם היה אפשר לבחור 8 ו6..
-
@נחמן-פלח בערך 1000 שקל פחות יותר ממה שמוכרים בארץ..
-
@נחמן-פלח בערך 1000 שקל פחות יותר ממה שמוכרים בארץ..
@שניאור-שמח
תמצא לי באלי
-
@שניאור-שמח
תמצא לי באלי
@נחמן-פלח זה לא מאלי זה מחול.. מקורי
-
@נחמן-פלח זה לא מאלי זה מחול.. מקורי
@שניאור-שמח
חו"ל אצלי זה רק אומן שמה אין שום דבר מקורי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות