להורדה | פודקאסט עושים טכנולוגיה להורדה
-
@הייתי-שמח-להבין אבל זה תופס לך מהמקום וזה רק ל50 MB
@יחיאל-האלוף כתב בלהורדה | פודקאסט עושים טכנולוגיה להורדה:
@הייתי-שמח-להבין אבל זה תופס לך מהמקום וזה רק ל50 MB
אפוא זה תופס מקום?
-
@יחיאל-האלוף כתב בלהורדה | פודקאסט עושים טכנולוגיה להורדה:
@הייתי-שמח-להבין אבל זה תופס לך מהמקום וזה רק ל50 MB
אפוא זה תופס מקום?
@הייתי-שמח-להבין באחסון דרייב/מייל שלך
-
@הייתי-שמח-להבין באחסון דרייב/מייל שלך
@יחיאל-האלוף אתה מאזין / מוריד ומוחק.
אני הפעלתי אצלי את הסקריפט של "עושים טכנולוגיה" ואני מאוד נהנה כל פעם אני מקבל בלי עיכוב. -
-
@תותחוביץ תלחץ על 3 הנקודות מימין, ו"הורדה", הנה צילום מסך-

-
עוד פודקאסט שיצא לפני כשבוע וחצי אך רק עכשיו התפניתי להעלות אותו.
סם אלטמן, אלון ומאסק וארבע תביעות משפטיות~2.mp2
לחובבי התוכנה והמחשבים אכתוב שהמרתי את הקובץ ל MP2 למרות שכתוב עליו בנותנים של הסייר קבצים שהוא MP3. תפתחו את המאפיינים ותראו.
וכן הורדתי את קצב הסביות מ 125 ל 96 כדי לחסוך במשקל הקובץ שאוכל להעלות אותו לשרת הפורום תחת המגבלה של 40 מ"ב. [ההמרה הזו לא פוגעת כמעט באיכות הנאת השמיעה מהפודקאסט]. -
עוד פודקאסט שיצא לפני כשבוע וחצי אך רק עכשיו התפניתי להעלות אותו.
סם אלטמן, אלון ומאסק וארבע תביעות משפטיות~2.mp2
לחובבי התוכנה והמחשבים אכתוב שהמרתי את הקובץ ל MP2 למרות שכתוב עליו בנותנים של הסייר קבצים שהוא MP3. תפתחו את המאפיינים ותראו.
וכן הורדתי את קצב הסביות מ 125 ל 96 כדי לחסוך במשקל הקובץ שאוכל להעלות אותו לשרת הפורום תחת המגבלה של 40 מ"ב. [ההמרה הזו לא פוגעת כמעט באיכות הנאת השמיעה מהפודקאסט].פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
