בקשת מידע | גרסה חדשה לטלפונים
-
-
@נחמן-פלח רק היום עדכנת וכבר אתה ממליץ?
חכה נשמה, לא תוך יום מגלים הכל.@Ykingsmart
ממתין תן משהו ספציפי בנתיים סתם טיילתי בחנות ולחצתי סתם על אפליקציות הכל עבד
עריכה ואני טוחן תטלפוןחכה נשמה, לא תוך יום מגלים הכל
בתכלס אין לזה יותר משבועיים
-
נ נחמן פלח סימן נושא זה כנפתר ב
-
נ נחמן פלח סימן נושא זה כנפתר ב
-
@Ykingsmart
ממתין תן משהו ספציפי בנתיים סתם טיילתי בחנות ולחצתי סתם על אפליקציות הכל עבד
עריכה ואני טוחן תטלפוןחכה נשמה, לא תוך יום מגלים הכל
בתכלס אין לזה יותר משבועיים
@נחמן-פלח אם יש חסימה של נטספארק וזה חוסם את העדכון תוכנה יש דרך לעדכן?
-
@נחמן-פלח אם יש חסימה של נטספארק וזה חוסם את העדכון תוכנה יש דרך לעדכן?
@שניאור-שמח
לא יודע
תנסה לבקש בשרות לקוחות
אני לא מכיר תסינון הזה אני אישית משתמש בכשר פליי והוא לא חוסם (וגם אם כן אפשר להוציא אותו להפסקה) והוא גם חינמי אלא אם כן אתה רוצה דפדפן מסונן וחנות אפליקציות כשרה -
@שניאור-שמח
לא יודע
תנסה לבקש בשרות לקוחות
אני לא מכיר תסינון הזה אני אישית משתמש בכשר פליי והוא לא חוסם (וגם אם כן אפשר להוציא אותו להפסקה) והוא גם חינמי אלא אם כן אתה רוצה דפדפן מסונן וחנות אפליקציות כשרה@נחמן-פלח הצלחתי דרך אפליקציה חיצונית להגיע לעדכונים.. אבל זה s21 כנראה עדיין לא הגיע.. אני ינסה עוד מעט בs22.. גם מעצבן הטלפון חצי באנגלית כי קנו אותו בהנחה מטורפת בחול אז זה מקשה..
איזה טלפון יש לך? -
@נחמן-פלח הצלחתי דרך אפליקציה חיצונית להגיע לעדכונים.. אבל זה s21 כנראה עדיין לא הגיע.. אני ינסה עוד מעט בs22.. גם מעצבן הטלפון חצי באנגלית כי קנו אותו בהנחה מטורפת בחול אז זה מקשה..
איזה טלפון יש לך?@שניאור-שמח a24
-
@שניאור-שמח a24
פוסט זה נמחק! -
@שניאור-שמח a24
@נחמן-פלח חשבתי s24
הs24 אמור לצאת עוד חודשיים בערך.. -
מתי יוצא לs21 עדכון?
-
@נחמן-פלח הצלחתי דרך אפליקציה חיצונית להגיע לעדכונים.. אבל זה s21 כנראה עדיין לא הגיע.. אני ינסה עוד מעט בs22.. גם מעצבן הטלפון חצי באנגלית כי קנו אותו בהנחה מטורפת בחול אז זה מקשה..
איזה טלפון יש לך?@שניאור-שמח
גם הs22 וs21 אמורים לצאת לא יאוחר משבוע הבא יכול להיות שכבר מחר -
@שניאור-שמח
גם הs22 וs21 אמורים לצאת לא יאוחר משבוע הבא יכול להיות שכבר מחר@נחמן-פלח התכונות s21?
-
מתי יוצא לs21 עדכון?
-
בגלל זה שאלתי האם התכוונת לs21..
-
בגלל זה שאלתי האם התכוונת לs21..
@שניאור-שמח לא הבנתי.
-
@שניאור-שמח לא הבנתי.
@נחמן-פלח רשמת את אותו הדבר.. "גם הs22 וs22 אמורים לצאת לא יאוחר משבוע הבא יכול להיות שכבר מחר"
אז תיקנתי אותך. -
@שניאור-שמח שים לב שיש לך לפחות 3 ג׳יגה פנוי לפני העדכון זה תופס 2 ג׳יגה הקובץ ואחרי שהעדכון מסתיים הקובץ נמחק
-
@נחמן-פלח רשמת את אותו הדבר.. "גם הs22 וs22 אמורים לצאת לא יאוחר משבוע הבא יכול להיות שכבר מחר"
אז תיקנתי אותך. -
@נחמן-פלח לא בדיוק

-
@נחמן-פלח לא בדיוק

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


