בעיה | חיבור של מסך חדש למחשב - וכאשר פותחים כל אפליקציה רואים למטה שהיא פתוחה אבל לא נפתח על המסך עצמו(בווינדוס 11)
-
מה יכולה להיות הבעיה שרואים מסך עם הרקע ושורת המשימות וכל דבר שמנסים לפתוח הוא נפתח , אבל לא רואים אותו על המסך???
-
@מיכל-4 מחובר עוד מסך אחר למחשב? אם כן כנראה ההקרן על מצב הרחב כן שכדי לראות את החלון במסך הנוסף תצטרכי "לגרור" אותו למסך הנוסף.
-
@מיכל-4 ראיתי סרטון של מישהו עם בעיה דומה, שימי לב:
כשהאפליקציה פתוחה בשורת משימות, תלחצי Shift + לחצן ימני על האפליקציה, אמור להפתח לך תפריט משם תבחרי באפשרות הזז ואז בעזרת החיצים של המקלדת תזיזי ריבוע אדום שאומר איפה החלון יהיה אחרי שתסיימי, ואז אחרי שאת ממקמת את הריבוע במקום טוב תלחצי Enter וזהו. אני מקווה שזה יעזור -
@מיכל-4
כנסו להגדרות תצוגה
ותראו מה מופיע לכם שם -
@מיכל-4
כנסו להגדרות תצוגה
ותראו מה מופיע לכם שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות