באג | נעלם לי הבלוטוס מהמחשב פתאום
-
@10110000 נעלם האפשרות להפעיל את הבלוטוס בהגדרות (תוך כדי שהייתי מחובר)
ראיתי בפורום כאן שיכול להיות שלמחוק את המנהל התקן ולהפעיל מחדש עוזר אז מחקתי, ולא עזר@דוד-הצהוב התקנת אותו מחדש? ניתן לעשות זאת אוטומטית או שאתה יכול להוריד אותו ידנית מהאינטרנט
-
@דוד-הצהוב התקנת אותו מחדש? ניתן לעשות זאת אוטומטית או שאתה יכול להוריד אותו ידנית מהאינטרנט
-
@דוד-הצהוב תשלח תמונה של מנהל ההתקנים
-
@דוד-הצהוב תשלח תמונה של מנהל ההתקנים
-
@דוד-הצהוב תשלח תמונה של מנהל ההתקנים
-
@דוד-הצהוב תבדוק אם יש אחד מההתקנים עם סימן שאלה. אם אין תשלח את המודל של המחשב שלך
-
@דוד-הצהוב תבדוק אם יש אחד מההתקנים עם סימן שאלה. אם אין תשלח את המודל של המחשב שלך
-
@דוד-הצהוב יש לי רעיון יותר טוב תוריד את זה ותסרוק ותתקין את הbluetooth
-
@משה-מזרחי כתב בבאג | נעלם לי הבלוטוס מהמחשב פתאום:
תעדכן דרך אסוס
@דוד-הצהוב יש לך כאן קישור מדויק לבלוטוס של המחשב שלך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

