בקשה | מתקין החבילה למכשיר m200
-
אני כמעט התיאשתי כבר פשוט נמחק לי המקורי וכל מה שמצאתי ברשת הרחבה זה נתקע...
@יושב-אהלים @א-מ-ל -
אני כמעט התיאשתי כבר פשוט נמחק לי המקורי וכל מה שמצאתי ברשת הרחבה זה נתקע...
@יושב-אהלים @א-מ-ל -
אני כמעט התיאשתי כבר פשוט נמחק לי המקורי וכל מה שמצאתי ברשת הרחבה זה נתקע...
@יושב-אהלים @א-מ-ל -
@זונדל-גרנד לא הצלחתי להבין מה קרה ומה אתה צריך ?
@א-מ-ל כתב בבקשה | מתקין החבילה למכשיר m200:
@זונדל-גרנד לא הצלחתי להבין מה קרה ומה אתה צריך ?
אני צריך את התיקיה של ה Installs a package היא נמחקה לי . ניסיתי להוריד כל מיני אחרים (דברים שעבד לי לפעמים במכשירים אחרים) וזה לא עבד לי בזה.
אם יש לך בעיה לשלוח לי אתה יכול לשלוח לי בצ'אט
-
@א-מ-ל כתב בבקשה | מתקין החבילה למכשיר m200:
@זונדל-גרנד לא הצלחתי להבין מה קרה ומה אתה צריך ?
אני צריך את התיקיה של ה Installs a package היא נמחקה לי . ניסיתי להוריד כל מיני אחרים (דברים שעבד לי לפעמים במכשירים אחרים) וזה לא עבד לי בזה.
אם יש לך בעיה לשלוח לי אתה יכול לשלוח לי בצ'אט
@זונדל-גרנד בבקשה PackageInstaller.rar
יש כאן 3 קבצים,
1 קובץ אודקס
2 קובץ בסיומת apk שזה מתקין חבילה חסום להתקנות (חסימה יפה מאוד + מעקף)
3 קובץ בסיומת old שזה לפי מה שזכור לי מתקין חבילה פתוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות