בירור | העברת כרטיס רשת אלחוטי למערכת WSL כדי שתוכל לקרוא אותו
-
שלום לכולם,
אני מנסה להשתמש בתוכנת WiFite במערכת ה- WSL שלי בווינדוס, יש לי לינוקס כמובן, אבל התוכנה לא מצליחה לזהות את כרטיס הרשת האלחוטי שמחובר למחשב שלי.
כשאני מריץ את הפקודה iwconfig, הממשק האלחוטי לא מופיע, מה שאומר שכנראה ה- WSL לא יכולה לגשת אליו.
האם מישהו יודע איך אפשר להעביר או "להעביר" את כרטיס הרשת האלחוטי ל- WSL כך שהיא תוכל לזהות אותו ולהשתמש בו?
תודה מראש!

-
שלום לכולם,
אני מנסה להשתמש בתוכנת WiFite במערכת ה- WSL שלי בווינדוס, יש לי לינוקס כמובן, אבל התוכנה לא מצליחה לזהות את כרטיס הרשת האלחוטי שמחובר למחשב שלי.
כשאני מריץ את הפקודה iwconfig, הממשק האלחוטי לא מופיע, מה שאומר שכנראה ה- WSL לא יכולה לגשת אליו.
האם מישהו יודע איך אפשר להעביר או "להעביר" את כרטיס הרשת האלחוטי ל- WSL כך שהיא תוכל לזהות אותו ולהשתמש בו?
תודה מראש!

@K-O-G יש כאן סרטון שמסביר איך לעשות את זה
https://www.youtube.com/watch?v=NOOUfsExYCE -
@K-O-G יש כאן סרטון שמסביר איך לעשות את זה
https://www.youtube.com/watch?v=NOOUfsExYCE -
@לבנימין-אמר הוא מסביר מעולה הבעיה שלי שב 1:10 הוא מסביר איך להגיע לתפריט הזה וכאן אין לי את זה

@K-O-G לא יודע מקווה שהחברה התותחים כאן יעזרו לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות