בירור | לא מצליח להתקין מתפריט האתחול
-
יש לי מחשב נייד HP Laptop 15s-fq2xxx ושאני לוחץ להעלות מאונ קי הוא לא נותן לי וכותב לי ככה זה השגיאה שמופיעה לי invalid signeture detected boot policy in setup והתרגום מדיניות האתחול של חתימה לא חוקית זוהתה בהגדרה אני מנסה להתקין לינוקס מה יכול להיות הבעיה?
בסוף הסתדרתי הביוס נעל את ההעלאת בוט -
יש לי מחשב נייד HP Laptop 15s-fq2xxx ושאני לוחץ להעלות מאונ קי הוא לא נותן לי וכותב לי ככה זה השגיאה שמופיעה לי invalid signeture detected boot policy in setup והתרגום מדיניות האתחול של חתימה לא חוקית זוהתה בהגדרה אני מנסה להתקין לינוקס מה יכול להיות הבעיה?
בסוף הסתדרתי הביוס נעל את ההעלאת בוט -
D danidani סימן נושא זה כשאלה ב
-
D danidani סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות