בעיה | מחשב כותב אי אפ' לגשת לכונן
-

אציין שאני בחדר מחשבים (רק שם יש לי אינטרנט כרגע
@משחזר-מידע @מתכנת-חובב -
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | מחשב כותב אי אפ' לגשת לכונן:
בנוסף מערכת הקבצים שלו התהפכה ל raw או שזה לא בנוסף
בגלל שזה RAW אין גישה
-
@משחזר-מידע מה עושים
איך זה קרה
אגב בלינוקס זה כן עובד -
@משחזר-מידע מה עושים
איך זה קרה
אגב בלינוקס זה כן עובד@דוד-משה-1 כתב בבעיה | מחשב כותב אי אפ' לגשת לכונן:
אגב בלינוקס זה כן עובד
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | מחשב כותב אי אפ' לגשת לכונן:
מה עושים
אז תעבוד בלינוקס
-
@משחזר-מידע לא הבנתי זה לא היה כך זה היה מערכת קבצים ntfs
-
@משחזר-מידע לא הבנתי זה לא היה כך זה היה מערכת קבצים ntfs
@דוד-משה-1 תגבה בלינוקס ותפרמט, לכאורה.
לא ככה, @משחזר-מידע ? או שRAW = הכונן הלך? -

אציין שאני בחדר מחשבים (רק שם יש לי אינטרנט כרגע
@משחזר-מידע @מתכנת-חובב@דוד-משה-1 רוצה שליטה מרחוק?
שלח מייל ל egozkokus1 בג'ימייל -
@מתכנת-חובב שלחתי לך מייל ראיתה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
