בירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה
-
רציתי לשאול האם יש תוכנה או פתרון למה שאני רוצה;
שבכל פעם שמשתמש מסויים נכנס לפעילות מופעל טיימר של רבע שעה ואחרי רבע שעה הוא עושה הפעלה מחדש למחשב -
רציתי לשאול האם יש תוכנה או פתרון למה שאני רוצה;
שבכל פעם שמשתמש מסויים נכנס לפעילות מופעל טיימר של רבע שעה ואחרי רבע שעה הוא עושה הפעלה מחדש למחשב@מתושלח-הבבלי במחשבים רבים של בתי כנסיות קיימת תוכנה שכזו, היא מתריעה לך 5 דקות לפני שנגמר הזמן שלך, ואולי גם דקה לפני, ואחר כך המחשב נכבה, אם כי ניתן להיכנס שוב עם כרטיס/שם וסיסמה, אני לא יודע איך קוראים לתוכנה הזו.
-
@מתושלח-הבבלי במחשבים רבים של בתי כנסיות קיימת תוכנה שכזו, היא מתריעה לך 5 דקות לפני שנגמר הזמן שלך, ואולי גם דקה לפני, ואחר כך המחשב נכבה, אם כי ניתן להיכנס שוב עם כרטיס/שם וסיסמה, אני לא יודע איך קוראים לתוכנה הזו.
@הייתי-שמח-להבין כתב בבירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה:
אני לא יודע איך קוראים לתוכנה הזו.
מתכוון לסייפר?
@מתושלח-הבבלי
למה הפעלה מחדש ולא נעילה?
מה המטרה? -
@הייתי-שמח-להבין כתב בבירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה:
אני לא יודע איך קוראים לתוכנה הזו.
מתכוון לסייפר?
@מתושלח-הבבלי
למה הפעלה מחדש ולא נעילה?
מה המטרה?@משה-מזרחי כתב בבירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה:
@הייתי-שמח-להבין כתב בבירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה:
אני לא יודע איך קוראים לתוכנה הזו.
מתכוון לסייפר?
לא מכיר, אולי.
@מתושלח-הבבלי
למה הפעלה מחדש ולא נעילה?
מה המטרה?צודק, גם אני התכוונתי כך שיצטרכו רק לפתוח מחדש עם סיסמה וכדו'.
-
@הייתי-שמח-להבין כתב בבירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה:
אני לא יודע איך קוראים לתוכנה הזו.
מתכוון לסייפר?
@מתושלח-הבבלי
למה הפעלה מחדש ולא נעילה?
מה המטרה?@משה-מזרחי כתב בבירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה:
@הייתי-שמח-להבין כתב בבירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה:
אני לא יודע איך קוראים לתוכנה הזו.
מתכוון לסייפר?
@מתושלח-הבבלי
למה הפעלה מחדש ולא נעילה?
מה המטרה?- לא סייפר כי אני צריך שכל התוכנות יפעלו ובסייפר צריך להגדיר כל תכנה לבד
- כדי שכל התוכנות ייסגרו
-
רציתי לשאול האם יש תוכנה או פתרון למה שאני רוצה;
שבכל פעם שמשתמש מסויים נכנס לפעילות מופעל טיימר של רבע שעה ואחרי רבע שעה הוא עושה הפעלה מחדש למחשב@מתושלח-הבבלי זה מיועד למשתמשים עם ידע טכני או שגם משהו פשוט שקל לעקוף יספיק?
-
@מתושלח-הבבלי זה מיועד למשתמשים עם ידע טכני או שגם משהו פשוט שקל לעקוף יספיק?
@מתכנת-חובב כתב בבירור | תוכנה שמכבה את המחשב כל רבע שעה:
@מתושלח-הבבלי זה מיועד למשתמשים עם ידע טכני או שגם משהו פשוט שקל לעקוף יספיק?
גם משהו שקל לעקוף יספיק
-
יש משהו שנקרא פסק זמן.
לא יודעת עד כמה עונה לצרכים שלכם,
אבל תוכנה מאוד פשוט לתפעול. -
רציתי לשאול האם יש תוכנה או פתרון למה שאני רוצה;
שבכל פעם שמשתמש מסויים נכנס לפעילות מופעל טיימר של רבע שעה ואחרי רבע שעה הוא עושה הפעלה מחדש למחשב@מתושלח-הבבלי שים את הקובץ הזה בנתיב הזה
C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startupזה ינעל את המשתמש הספציפי שבו אתה נמצא 15 דקות אחרי שהוא מתחבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות