בקשת מידע | הוספת שלוחת וואטסאפ פון בקו של חדר ועידה
-
לאחרונה פתחתי עבור הישיבה שלי קו הבימות המשיח לשמיעת שיעורים
רציתי לדעת האם יש אפשרות להוספת שלוחה של וואטסאפ פון או הודעות שכל אחד יוכל להשאיר ולשמוע הודעה. ושזה ישלח צינתוק לכל החברים כל פעם שיש הודעה חדשה...?
תודה רבה -
לאחרונה פתחתי עבור הישיבה שלי קו הבימות המשיח לשמיעת שיעורים
רציתי לדעת האם יש אפשרות להוספת שלוחה של וואטסאפ פון או הודעות שכל אחד יוכל להשאיר ולשמוע הודעה. ושזה ישלח צינתוק לכל החברים כל פעם שיש הודעה חדשה...?
תודה רבה@דובדבן-מדובדבן אפשר בקלות אם זה קו IVR, מה שכן, מי שירצה לקבל צינתוק יצטרך לאשר צינתוקים, אם אתה מבין בזה אשלח לך את ההגדרות, אם לא תשלח לי במייל או בצ'אט טלפון וסיסמא ואעשה לך את זה בשמחה.
-
לאחרונה פתחתי עבור הישיבה שלי קו הבימות המשיח לשמיעת שיעורים
רציתי לדעת האם יש אפשרות להוספת שלוחה של וואטסאפ פון או הודעות שכל אחד יוכל להשאיר ולשמוע הודעה. ושזה ישלח צינתוק לכל החברים כל פעם שיש הודעה חדשה...?
תודה רבה@דובדבן-מדובדבן
בוודאי
מה שצריך לעשות זה להוסיף --
שלוחה להשארת הודעות - מה שנקרא בימות המשיח "הקלטות"

-
שלוחה לשמיעת ההודעות - מה שנקרא בימות המשיח "השמעת קבצים"
ובתוך השלוחה של השמעת קבצים נכנסים להגדרות מתקדמות וכותבים כך: folder_to_play=2 = בתרגום לעברית - מאיזה תיקיה להשמיע, ולפי השלוחה של ההקלטות תשנה את המספר בסוף.
צינטוקים:
בימות המשיח יש מודל צינטוקים חינמי תעיין בפורום -
-
-
@דובדבן-מדובדבן
בוודאי
מה שצריך לעשות זה להוסיף --
שלוחה להשארת הודעות - מה שנקרא בימות המשיח "הקלטות"

-
שלוחה לשמיעת ההודעות - מה שנקרא בימות המשיח "השמעת קבצים"
ובתוך השלוחה של השמעת קבצים נכנסים להגדרות מתקדמות וכותבים כך: folder_to_play=2 = בתרגום לעברית - מאיזה תיקיה להשמיע, ולפי השלוחה של ההקלטות תשנה את המספר בסוף.
צינטוקים:
בימות המשיח יש מודל צינטוקים חינמי תעיין בפורום -
צינטוקים:
בימות המשיח יש מודל צינטוקים חינמי תעיין בפורום -
https://f2.freeivr.co.il/topic/91/צינתוקים-במערכת-תוכן-ivr-ללא-עלות-יחידות?_=1700558679105 -
-
@דובדבן-מדובדבן אפשר בקלות אם זה קו IVR, מה שכן, מי שירצה לקבל צינתוק יצטרך לאשר צינתוקים, אם אתה מבין בזה אשלח לך את ההגדרות, אם לא תשלח לי במייל או בצ'אט טלפון וסיסמא ואעשה לך את זה בשמחה.
@Ykingsmart כן יש לי קצת מושג לערוך את ההגדרות באתר
אשמח אם תשלח לי את ההגדרות
כך שבשלוחה 1 יהיה להקליט הודעה ובשלוחה 2 לשמוע את ההודעות -
@דובדבן-מדובדבן
בוודאי
מה שצריך לעשות זה להוסיף --
שלוחה להשארת הודעות - מה שנקרא בימות המשיח "הקלטות"

-
שלוחה לשמיעת ההודעות - מה שנקרא בימות המשיח "השמעת קבצים"
ובתוך השלוחה של השמעת קבצים נכנסים להגדרות מתקדמות וכותבים כך: folder_to_play=2 = בתרגום לעברית - מאיזה תיקיה להשמיע, ולפי השלוחה של ההקלטות תשנה את המספר בסוף.
צינטוקים:
בימות המשיח יש מודל צינטוקים חינמי תעיין בפורום -
@שמואל-8 לא יודע למה זה לא עובד לי....
-
-
@דובדבן-מדובדבן אפשר בקלות אם זה קו IVR, מה שכן, מי שירצה לקבל צינתוק יצטרך לאשר צינתוקים, אם אתה מבין בזה אשלח לך את ההגדרות, אם לא תשלח לי במייל או בצ'אט טלפון וסיסמא ואעשה לך את זה בשמחה.
@Ykingsmart שלחתי לך מייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות