בקשת מידע | גרסה איכותית ל F21PRO שניתן להפעיל עליה נטספארק.
-
אחר שניסיתי בשרשור זה לפתור את בעיית אישור הרשאת הנגישות לנטספארק על F21PRO כמו שניתן לראות בווידאו זה על ידי פקודות ADB שהובאו פה בפורום
כאשר אני מנסה זאת על גרסה שמותקנת לי כבר על הפלאפון.
וללא הצלחה.
שמעתי ממשתמשים שדיווחו על גרסאות שבהם אין את הבעיה הזו.
אשמח מאוד לקבל מידע מכל מי שיכול על גרסה איכותית שאפשר להפעיל עליה את נטספארק.
בבקשה לשלוח צילומי מסך או סרטון וידאו שמראים זאת.
תודה רבה לכל המסייעים. -
אחר שניסיתי בשרשור זה לפתור את בעיית אישור הרשאת הנגישות לנטספארק על F21PRO כמו שניתן לראות בווידאו זה על ידי פקודות ADB שהובאו פה בפורום
כאשר אני מנסה זאת על גרסה שמותקנת לי כבר על הפלאפון.
וללא הצלחה.
שמעתי ממשתמשים שדיווחו על גרסאות שבהם אין את הבעיה הזו.
אשמח מאוד לקבל מידע מכל מי שיכול על גרסה איכותית שאפשר להפעיל עליה את נטספארק.
בבקשה לשלוח צילומי מסך או סרטון וידאו שמראים זאת.
תודה רבה לכל המסייעים.@דוד-המלך-3 אם תוכל איך שהוא לעשות שכפתור כל שהוא יפעיל את זה נראה לי שתצליח.. פעם זה קרה לי בסמסונג וככה זה עבד .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות