בקשת מידע | ווינדוס 11 23H2
-
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
- גירסת הום:
-
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
@יוסי-מחשבים מאיפה הסקריפטים האלה?
- גירסת הום:
-
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
ניסיתי לעשות את זה ולא עבד לי אבל אח"כ נכנסתי לעדכונים ב'הגדרות' והוא עידכן לי לבד
- גירסת הום:
-
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:
גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd
גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)כנראה הסקריפטים לא יעבדו כמעט לאף אחד, כי הם חסומים בהגנה. רק ברימון בסיסי זה פותח, אז וודאי שבנטפרי והשאר לא יפתח
- גירסת הום:
-
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
כוונתך למה שדיברו עליו כאן? כי א"כ זה עדיין לא 23H2...
- גירסת הום:
-
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:
גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd
גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)כנראה הסקריפטים לא יעבדו כמעט לאף אחד, כי הם חסומים בהגנה. רק ברימון בסיסי זה פותח, אז וודאי שבנטפרי והשאר לא יפתח
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
אז וודאי שבנטפרי והשאר לא יפתח
תמיד היה פתוח בנטפרי אין סיבה שהשתנה משהו
-
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
כוונתך למה שדיברו עליו כאן? כי א"כ זה עדיין לא 23H2...
@2580 כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@יוסי-מחשבים חסום לי, יש מצב אתה מעלה לי את זה כ PDF או HTML?
עכשיו יצא הגירסה הרשמית שרצית.
ניתן להוריד באמצעות הסקריפט הבא:- גירסת הום:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_core.cmd - גירסת פרו:
multi_creatingISO_22631.2361_he-il_amd64_professional.cmd
(מוריד את קבצי ההתקנה ולבסוף יוצר ISO התקנה)
כוונתך למה שדיברו עליו כאן? כי א"כ זה עדיין לא 23H2...
הסקריפטים מורידים את גירסת 23H2
- גירסת הום:
-
לפי מה שהבנתי מהאינטרנט, העדכון של ווינדוס 11 (23h2) אמור להגיע היום.
מישהו קיבל אותו? או מישהו יודע איך להשיג אותו?@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
לפי מה שהבנתי מהאינטרנט, העדכון של ווינדוס 11 (23h2) אמור להגיע היום.
מישהו קיבל אותו? או מישהו יודע איך להשיג אותו?עדכון: החל מה-31 באוקטובר ניתן להוריד iso רשמי של גרסה 23H2 מהאתר של מיקרוסופט.
-
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
לפי מה שהבנתי מהאינטרנט, העדכון של ווינדוס 11 (23h2) אמור להגיע היום.
מישהו קיבל אותו? או מישהו יודע איך להשיג אותו?עדכון: החל מה-31 באוקטובר ניתן להוריד iso רשמי של גרסה 23H2 מהאתר של מיקרוסופט.
@NH-LOCAL כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
לפי מה שהבנתי מהאינטרנט, העדכון של ווינדוס 11 (23h2) אמור להגיע היום.
מישהו קיבל אותו? או מישהו יודע איך להשיג אותו?עדכון: כעת ניתן להוריד iso רשמי של גרסה 23H2 מהאתר של מיקרוסופט.
אני ראיתי את זה על מחשב של חבר שלי לפני שבועיים וזה היה רשמי
-
@NH-LOCAL כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | ווינדוס 11 23H2:
לפי מה שהבנתי מהאינטרנט, העדכון של ווינדוס 11 (23h2) אמור להגיע היום.
מישהו קיבל אותו? או מישהו יודע איך להשיג אותו?עדכון: כעת ניתן להוריד iso רשמי של גרסה 23H2 מהאתר של מיקרוסופט.
אני ראיתי את זה על מחשב של חבר שלי לפני שבועיים וזה היה רשמי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות