באג | וויז עם ספוטיפיי
-
אני לא מצליח לקשר את וויז עם ספוטיפיי
כשאני מנסה להכנס להגדרות של הספוטיפיי ולהגדיר את זה עם הוייז הספוטיפיי נכבה![כיתוב בבעיות טעינה]
-
אני לא מצליח לקשר את וויז עם ספוטיפיי
כשאני מנסה להכנס להגדרות של הספוטיפיי ולהגדיר את זה עם הוייז הספוטיפיי נכבה![כיתוב בבעיות טעינה]
@סרן-קריקגור כתב בבאג | וויז עם ספוטיפיי:
אני לא מצליח לקשר את וויז עם ספוטיפיי
כשאני מנסה להכנס להגדרות של הספוטיפיי ולהגדיר את זה עם הוייז הספוטיפיי נכבה![כיתוב בבעיות טעינה]
אולי יש לך ספוטיפי פרוץ?
אם לא תנסה לעדכן את שניהם -
@סרן-קריקגור כתב בבאג | וויז עם ספוטיפיי:
אני לא מצליח לקשר את וויז עם ספוטיפיי
כשאני מנסה להכנס להגדרות של הספוטיפיי ולהגדיר את זה עם הוייז הספוטיפיי נכבה![כיתוב בבעיות טעינה]
אולי יש לך ספוטיפי פרוץ?
אם לא תנסה לעדכן את שניהם@זונדל-גרנד לא, גם כשזה לא פרוץ, זה לא מצליח
-
@סרן-קריקגור

איזה מכשיר זה? כי לפי ההודעה באמצע זה נראה אנדרואיד 7.0 או משהו דומה, ולפי הלמטה זה נראה כמו אפל, אז אתה יודע אולי איזה מכשיר זה ואם צרבת על זה גרסה של מי הרום המעניין הזה -
@סרן-קריקגור

איזה מכשיר זה? כי לפי ההודעה באמצע זה נראה אנדרואיד 7.0 או משהו דומה, ולפי הלמטה זה נראה כמו אפל, אז אתה יודע אולי איזה מכשיר זה ואם צרבת על זה גרסה של מי הרום המעניין הזה@מתושלח-הבבלי זה jelly2
תעשה חיפוש באינטרנט או פה בפורום -
@מתושלח-הבבלי זה jelly2
תעשה חיפוש באינטרנט או פה בפורום@סרן-קריקגור כתב בבאג | וויז עם ספוטיפיי:
@מתושלח-הבבלי זה jelly2
תעשה חיפוש באינטרנט או פה בפורוםשמעתי עליו אבל נראה לי שצרבת על זה גרסה אחרת לא כן?
-
@סרן-קריקגור כתב בבאג | וויז עם ספוטיפיי:
@מתושלח-הבבלי זה jelly2
תעשה חיפוש באינטרנט או פה בפורוםשמעתי עליו אבל נראה לי שצרבת על זה גרסה אחרת לא כן?
@מתושלח-הבבלי לא. מקורי.
-
@מתושלח-הבבלי לא. מקורי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות