בקשה | נוקיה 2720 בקשת גירסה
-
האם מישהו יכול להעלות גירסה לנוקיה 2720?
בתודה מראש!!
@מישהו12 -
האם מישהו יכול להעלות גירסה לנוקיה 2720?
בתודה מראש!!
@מישהו12@קצלנבוגן-3
יהיה בקישור הזה עוד כעשר דקות.
https://send.m%%%%%%%%%%%%%%%%%%%5agicode.me/send-file/file/9838894b923204dcd2b2e761062e0ee5f6b2e8e2/view(להסיר %).
לא ניסיתי את הגרסא הזו כי לא הגיע אלי מכשיר.
לא לוקח אחריות. לא יודע גם אם יש בה עברית.
בכל מקרה, לצרוב את המכשירים האלו זה בלגן שלם. -
@קצלנבוגן-3
יהיה בקישור הזה עוד כעשר דקות.
https://send.m%%%%%%%%%%%%%%%%%%%5agicode.me/send-file/file/9838894b923204dcd2b2e761062e0ee5f6b2e8e2/view(להסיר %).
לא ניסיתי את הגרסא הזו כי לא הגיע אלי מכשיר.
לא לוקח אחריות. לא יודע גם אם יש בה עברית.
בכל מקרה, לצרוב את המכשירים האלו זה בלגן שלם.@מישהו12 כתב בבקשה | נוקיה 2720 בקשת גירסה:
בכל מקרה, לצרוב את המכשירים האלו זה בלגן שלם.
יש לך הדרכה\מדריך?
-
@מישהו12 כתב בבקשה | נוקיה 2720 בקשת גירסה:
בכל מקרה, לצרוב את המכשירים האלו זה בלגן שלם.
יש לך הדרכה\מדריך?
-
@מישהו12
תודה רבה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות