בקשת מידע | חיפוש באנשי קשר F22
-
שלום לכולם אשמח לעזרה
קניתי מכשיר F22
איך אני עורך את האפליקציה של אנשי קשר בשביל שיקפוץ לי החיפוש ישר שאני לוחץ על המקשים ולא יצטרך לעשות חיפוש באפשרויות?תודה מראש
@Elhanan-2 כתב בבקשת מידע | חיפוש באנשי קשר F22:
שלום לכולם אשמח לעזרה
קניתי מכשיר F22
איך אני עורך את האפליקציה של אנשי קשר בשביל שיקפוץ לי החיפוש ישר שאני לוחץ על המקשים ולא יצטרך לעשות חיפוש באפשרויות?תודה מראש
איך אני מוריד גשם מהשמיים
-
@Elhanan-2 כתב בבקשת מידע | חיפוש באנשי קשר F22:
שלום לכולם אשמח לעזרה
קניתי מכשיר F22
איך אני עורך את האפליקציה של אנשי קשר בשביל שיקפוץ לי החיפוש ישר שאני לוחץ על המקשים ולא יצטרך לעשות חיפוש באפשרויות?תודה מראש
איך אני מוריד גשם מהשמיים
@זונדל-גרנד כתב:
איך אני מוריד גשם מהשמיים
ראיתי במקום אחר שטענו ליצור פקודה במאקרו דרואיד, זה אפשרי?
-
@זונדל-גרנד כתב:
איך אני מוריד גשם מהשמיים
ראיתי במקום אחר שטענו ליצור פקודה במאקרו דרואיד, זה אפשרי?
@אזולאי כתב בבקשת מידע | חיפוש באנשי קשר F22:
@זונדל-גרנד כתב:
איך אני מוריד גשם מהשמיים
ראיתי במקום אחר שטענו ליצור פקודה במאקרו דרואיד, זה אפשרי?
אפשר לראות ולחפש אם יש כזה דבר לזהות לחיצה במכשיר של כפתורים שזה ילחץ אוטומטי על אפשרויות חיפוש...
א מא מא יש בעיה לא ראיתי מאקרו שמזהה פעולת לחיצה על מקש.
אפשר לעשות פעולת מאקרו שהיישום מופעל ללחוץ על האפשרויות חיפוש.. זה יכול להיות רעיון נחמד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות