עזרה | סטיק של ZTE
-
@אחת-0 תגדירו נדידה אוטומטית (למשל ב-019) לסמן שם V

נ.ב לכבות רשת קודם
-
@אחת-0 תגדירו נדידה אוטומטית (למשל ב-019) לסמן שם V

נ.ב לכבות רשת קודם
@חכם-בלילה-1 זה כאילו נהיה לי אוטומטית אחרי שאני עושה את הקוד
והסים הוא לא חדש כאילו קניתי סטיק חדש וזה מה שזה עושה לי
ממש תודה רבה לך על העזרה -
@חכם-בלילה-1 זה כאילו נהיה לי אוטומטית אחרי שאני עושה את הקוד
והסים הוא לא חדש כאילו קניתי סטיק חדש וזה מה שזה עושה לי
ממש תודה רבה לך על העזרה@אחת-0 לא הבנתי זה הסתדר לך?
איזה חברה הסים? -
@אחת-0 לא הבנתי זה הסתדר לך?
איזה חברה הסים?@חכם-בלילה-1 לא
אני צריכה להכנס עם סיסמא כל פעם
וכן הגדרתי את מה שאמרתה
חברת 019 -
@חכם-בלילה-1 לא
אני צריכה להכנס עם סיסמא כל פעם
וכן הגדרתי את מה שאמרתה
חברת 019@אחת-0 הווי פייי מתחבר לך אוטומטי ואין לך רשת?
עדיין את צריכה לשנות כל פעם מ-OFF ל-ON -
@אחת-0 הווי פייי מתחבר לך אוטומטי ואין לך רשת?
עדיין את צריכה לשנות כל פעם מ-OFF ל-ON@חכם-בלילה-1 לוופי זה מתחבר אוטומטית עם קוד
כמו כל וויפי
אבל אני במחשב שאין שם רשת הורדתי את הוויפי -
@חכם-בלילה-1 לוופי זה מתחבר אוטומטית עם קוד
כמו כל וויפי
אבל אני במחשב שאין שם רשת הורדתי את הוויפי@אחת-0 ואת צריכה כל פעם לשנות מ-OFF ל-ON??
בטוח עשית V כאן איפה שהחץ???

-
@אחת-0 הווי פייי מתחבר לך אוטומטי ואין לך רשת?
עדיין את צריכה לשנות כל פעם מ-OFF ל-ON@חכם-בלילה-1 כתב בעזרה | סטיק של ZTE:
@אחת-0 הווי פייי מתחבר לך אוטומטי ואין לך רשת?
עדיין את צריכה לשנות כל פעם מ-OFF ל-ONכן אני כל פעם משנה
-
@אחת-0 ואת צריכה כל פעם לשנות מ-OFF ל-ON??
בטוח עשית V כאן איפה שהחץ???

-
@אחת-0 מוזר
אני מתייג את @יהודה-12 -
@אחת-0 מוזר
אני מתייג את @יהודה-12@חכם-בלילה-1 יאו תודהההההה
פתאום עכשיו הוצאתי והחזרתי וזה נכנס אוטומטית
ממש תודה רבה על העזרה
ממש עזרתה לי
סורי על הטירלול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

