שיתוף | מגהצים ופתרונן
-
שלום לכולם אני טכנאי מוצרי חשמל לבנים ואני מקבל המון פניות בנושא תיקון מגהצי קיטור אדים ומיקסרים אשמח אם יש למישהו ידע איפה יש מדריכים שדרכם ניתן ללמוד את הנושא או איפה יש קורס(אם בכלל) תודה רבה לכולם.
@SHTUYOT כתב בשיתוף | מגהצים ופתרונן:
שלום לכולם אני טכנאי מוצרי חשמל לבנים
מה עם מוצרי חשמל שחורים?
-
שלום לכולם אני טכנאי מוצרי חשמל לבנים ואני מקבל המון פניות בנושא תיקון מגהצי קיטור אדים ומיקסרים אשמח אם יש למישהו ידע איפה יש מדריכים שדרכם ניתן ללמוד את הנושא או איפה יש קורס(אם בכלל) תודה רבה לכולם.
-
שלום לכולם אני טכנאי מוצרי חשמל לבנים ואני מקבל המון פניות בנושא תיקון מגהצי קיטור אדים ומיקסרים אשמח אם יש למישהו ידע איפה יש מדריכים שדרכם ניתן ללמוד את הנושא או איפה יש קורס(אם בכלל) תודה רבה לכולם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות